GameDev konferencijoje savo pranešimus pristatys iš viso pasaulio atvykstantys industrijos ekspertai, kurie dalinsis žiniomis apie vaizdo žaidimų kūrimą.
Nuo techninių žinių iki įspūdingo meno gimstančio žaidimuose, nuo dizaino filosofijos iki marketingo – mūsų pranešėjai tyrinės vaizdo žaidimų kūrybą visais įmanomais aspektais.
Kaip pažengė vaizdo žaidimų kūrimo technologijos? Kaip studijos nusprendžia kurti unikalų vizualinį stilių? Kaip išsiskirti iš minios pasitelkiant tinkamą marketingo strategiją? Kaip vaizdo žaidimų kūrimo industrija evoliucionavo per pastaruosius keletą metų?
GameDev konferencijos metu bus atsakyta į visus šiuos ir daugiau klausimų.

Kate Edwards
Kate Edwards
Kate Edwards yra „Geogrify“ generalinė direktorė, pagrindinė konsultantė, taip pat „Take This“ tarybos narė ir buvusi Tarptautinės žaidimų kūrėjų asociacijos (IGDA) vykdančioji direktorė (nuo 2012 iki 2017 metų). Kate Edwards ne tik apdovanojimų pelniusi advokatė, kelių tarybų narė, ji taip pat geografė, rašytoja ir verslo strategė. Per 13 metų praleistų „Microsoft“, ji konsultavo daug žaidimų ir kitų projektų, kuriuos rengė „Bioware“, „Google“, „Amazon“, „Facebook“ ir daugelis kitų kompanijų. „Fortune“ žurnalas 2013 metais įtraukė ją į „10 galingiausių moterų“ žaidimų industrijoje sąrašą, o 2014 metais ji buvo nominuota GamesIndustry.biz, kaip viena iš šešių „Metų žmonių“. 2018 metais ji buvo pagerbta Reboot Develop metiniu apdovanojimu Hero Award ir taip pat nominuota kartu su IndieCade’s metiniam Game Changer apdovanojimui. Apie ją taip pat buvo rašyta 2018 metų publikacijoje: „Moterys žaidimuose: 100 profesionalių žaidėjų“.
Kate Edwards turi unikalų požiūrį į žaidimus ir žaidimų kūrėjus. Taip yra dėl to, jog ji penkerius metus ėjo vykdančiosios direktorės pareigas Tarptautinėje žaidimų kūrėjų asociacijoje (IGDA) ir visuomet buvo aktyvi žaidimų industrijos propaguotoja. Nepaisant to, kad žaidimai jau kurį laiką yra didžiulė ekonominė ir kultūrinė galia, jie vis dar sunkiai sulaukia pripažinimo kaip kūrybos forma ir kaip besivystančios pramogų sferos lyderiai. Žaidimų kūrėjai prarado savo profesijos viešojo diskurso kontrolę ir dabar viskas priklauso nuo žaidėjų. Kate papasakos kokiais būdais kiekvienas iš mūsų galėtume prisidėti prie supratimo apie žaidimų industriją keitimo tiek išorėje, tiek viduje.

Agata Bednorz
Agata Bednorz
Prieš užsidėdama skrybėlę ir tapdama Robot Gentelman, Agata dirbo 2D dailininke ,,kr3m.media“ Karlsruhe mieste Vokietijoje. Čia ji kūrė gausybę skirtingų vizualinių rinkodaros žaidimų klientams.
Su visa patirtimi, kurią įgijo kurdama daugybę meno projektų skirtingoms įmonėms, Agata prisijungė prie Robot Gentleman ir padėjo ne tik išplėsti 60 Seconds! visatą, tačiau taip pat ir dirbo su žaidimo tęsiniu 60 Parsecs!
Jeigu norime prisitaikyti prie jau egzistuojančio meninio stiliaus, mes pirmiausia turime išsiaiškinti ir suprasti jo taisykles. Tai ne tik naudinga siekiant jį atkartoti, bet taip pat ir norint jį tobulinti. Be to, šios žinios gali mums pagelbėti išlikti ištikimais savo asmeniniam meniniam stiliui.
Po trumpo meninių stilių ir jų svarbos žaidimuose pristatymo, Agata Bednorz pasidalins savo patirtimi dirbant 2D dailininke 60 Parsecs! ir prisitaikant prie jau sukurto 60 Seconds! stiliaus. A. Bednorz pateiks keletą įžvagų kaip buvo kuriamas 60 Parsecs! pasaulis ir veikėjai, palygins abiejų žaidimų veikėjus, pasidalins savo darbo procesu bei duos keletą patarimų kaip išmokti skirtingų meno stilių ir juos toliau plėtoti.

Cristiano Ferreira
Cristiano Ferreira
Christiano yra inžinierius, visą savo karjerą skiriantis ryšiams su kūrėjais, o tai industrijoje nėra įprasta. Iškart po studijų pradėjęs dirbti Intel kaip ryšių su kūrėjais inžinierius ir nuolat siekdamas nepasirodyti apsišaukėlių, jis greitai įsisavino visų pagrindinių žaidimų sistemų optimizavimą ir atvaizdavimo metodus, kurie padeda įvairių dydžių studijoms. Pagrindinis tikslas – išspausti kuo didesnį efektyvumą iš bet kokios galios. Po beveik septynerių metų su Intel, Christiano perėjo į Oculus tęsti to paties darbo, tik jau su VR, kur atkūrimo dažniai didesni o bet kokie netikslumai šoka tiesiai į akis. Mėgsta dark wave muziką, alų ir viską, kas padeda kūrėjų žaidimams atrodyti geriau ir veikti greičiau.
Tradicinių kompiuteriams skirtų VR žaidimų kūrėjai tikėtina žino apie grafikos avaizdavimo procesus diskretinėmis vaizdo plokštėmis, bet mobilūs sisteminiai lustai veikia kitaip. Kas yra atvaizdavimas dalimis? Kodėl reikia vengti grabpass atvaizdavimo? Kas iš vis čia vyksta? Surask atsakymus į šiuos ir kitus klausimus ir sužinok kaip optimizuoti savo projektą išlaikant vaizdo kokybę.

Imantas Maciukevičius
Imantas Maciukevičius
Daugiau nei 10 metų dirbdamas kompiuterinės grafikos ir mokymo srityse, Imantas Maciukevičius bendradarbiavo su daugybe skirtingų kompanijų. Jam teko konsultuoti ir dirbti su tokiomis kompanijomis kaip COWI, CGTrader, Staticus, Sony, Jacobs, King, Balfour Beatty plc, BUX, Grŵp Colegau NPTC Group of Colleges ir daugeliu kitų.
Imantas Maciukevičius taip pat yra sertifikuotas Autodesk, Adobe, V-Ray, Unity3D, Unreal Engine, Cinema4D, Houdini FX, Redshift instruktorius.
Tekstūravimo paketas Substance suteikia naujus būdus kurti, apdirbti ir valdyti medžiagas, kurios leidžia derinti procedūrinius, rankų darbo, įrašomus ir DI paremtus procesus. Šią metodiką galima naudoti tiek kuriant AAA, tiek indie žaidimus, naudoti tiek animacijos, tiek efektų studijose.
Substance yra suderinamas su Unity3D, Unreal Engine, Lumberyard, V-Ray, Arnold, Renderman – kokią platformą besirinktumėt, Substance gali konvertuoti naudojamas tekstūras į tinkamą formatą ir suteikti kiek įmanoma tikslesnius rezultatus.

Jari-Pekka Kaleva
Jari-Pekka Kaleva
Kaip Europos žaidimų kūrėjų federacijos (EGDF) veiklos vadovas, Jari-Pekka Kaleva domisi Europos politika žaidimų industrijos atžvilgiu daugiau nei 10 metų. Jis taip pat yra vyresnysis „Neogames“ politikos analitikas, atsakingas už suomiškų žaidimų industrijos plėtrą ir koordinavimą.
Diskusija, kurioje dalyvauja įvairių šalių žaidimų edukacijos ekspertai
Skaitmeninės pramogų industrijos sūkuryje, vaizdo žaidimai nuolat kuria naujus verslo modelius, kultivuoja inovatyvų turinį ir unikalias paslaugas, kurios gali sukelti drąstiškus pokyčius daugelyje sektorių. Žaidimų sektorius yra pirma visiškai integruota skaitmeninė pramogų rinkos ekosistema, ir jis gali tapti idealiu pavyzdžiu kylančiai Skaitmeninei erai.

Max Schulz
Max Schulz
Max Schulz žaidimų industrijoje dirba 11 metų kaip koncepcinis dailininkas. Prieš tapdamas Vokietijos indie studijos Thr–eaks meno direktoriumi, Max dirbo ir kaip laisvai samdomas darbuotojas, ir įvairių dydžių studijose. Max Schulz pagrindinė veikla – visaverčių pasaulių ir vizijų kūrimas, kurių meninė išraiška tampa atramos tašku visam projektui.
Max pasakos apie tai, kokius iššūkius sukelia asmeninės meninės saviraiškos ir produkto poreikių derinimas. Kaip paprasčiau pasiekti savo tikslų ir kaip tai gali padaryti kuriamą produktą geresnį.

Nicolae Berbece
Nicolae Berbece
Nicolae Berbece yra indie žaidimų kūrėjas iš Vampyrų Žemės (Rumunijos). Jis taip pat yra draugystes griaunančio žaidimo „Move or Die“ dizaineris bei kompanijos „Those Awesome Guys“ įkūrėjas, kur jis kartu su kitais kūrėjais iš viso pasaulio kuria eksperimentinius ir aukštos kokybės žaidimus. Jo kompanija taip pat leidžia indie žaidimus bei padeda kitiems kūrėjams su rinkodaros sprendimais. Pirmoji jų „auka“ – žaidimas „Monster Prom“.
Dauguma žaidimų kūrėjų rinkodarą vertina kaip visiškai nesusijusią su kūryba, tačiau Nicolae Berbece mano priešingai. Pasak jo, visiškai įmanoma turėti rinkodaros strategiją dar kuriant žaidimą. Taip pat, kuriant žaidimą galima įsivaizduoti ir dizaino sprendimus, kurie padės žaidimui išsiskirti nuolat besiplečiančioje rinkoje. Nuo žaidime esančių GIF įrašymo sistemų iki arklio lytinių organų, susitraukiančių šaltyje, šis pranešimas atskleis keletą pavyzdžių kaip kurti dizainą galvojant apie rinkodarą.

Peter Jakobsen
Peter Jakobsen
Peter Jakobsen yra viešųjų ryšių specialistas ir finansininkas, pranešėjas ir mentorius agentūroje PR Nordic. Jis yra vadovavęs daugybės žaidimų ir filmų leidėjų viešųjų ryšių kampanijoms. 20 metų dirba su viešaisiais ryšiais žaidimų industrijoje, sukūrė ne vieną kampaniją ir renginį, pelniusius apdovanojimus. Peter Jakobsen yra dirbęs viešųjų ryšių specialistu tokiose kompanijose kaip „2K Games“, „Acclaim“, „Disney interactive“, „Rockstar Games“, „Take-Two Interactive“, „THQ“, „Virgin Interplay“. Jis taip pat yra vienas iš viešųjų ryšių indie, mobiliesiems ar nemokamiems žaidimams pradininkų. Peter yra suplanavęs, įgyvendinęs ir vadovavęs daugiau nei 1000 žaidimų viešųjų ryšių kampanijų.
Pranešėjas papasakos kaip sugalvoti viešųjų ryšių kampanijos strategiją ir pastebėti visas galimybes. Kaip surasti tinkamus viešųjų ryšių kampanijos kampus ir kaip ją pradėti. Galiausiai, kaip visa viešųjų ryšių kampanijos strategija keitėsi bėgant metams.

Bill Tiller
Bill Tiller
Nuo 1988 iki 1992 m. Bill Tiller mokėsi Kalifornijos menų institute, kur įgijo bakalauro diplomą. Karjerą Lucas Arts kompanijoje Bill Tiller pradėjo 1992 m. Jis dirbo animatoriumi tokiuose projektuose kaip Steven Spielberg kurtas The Dig, Super Return of the Jedi bei Indiana Jones’ Greatest Adventures. Sėkmingai kildamas karjeros laiptais, Bill Tiller netrukus buvo paaukštintas ir tapo meno direktoriumi. Vėlesniais metais jis dirbo aplinkų stilistu tokiuose projektuose kaip Monkey Island bei mano vadovu Indiana Jones and the Infernal Machine ir Full Throttle II: Payback, Guild Wars, EA žaidime The Two Towers. Beveik trejus metus jis dirbo vienu iš pagalbinių meno vadovų Midway. Netrukus po to jis įkūrė savo kompaniją Autumn Moon Entertainment bei sukūrė du žaidimus: A Vampyre Story ir Ghost Pirates of Vooju Island. Bill Tiller taip pat dirbo Snuggle / Smuggle Truck, Jack Lumber ir Bounty Bots meno vadovu. Kūrė Perils of Man dizainą. Įkūrė Venture Moon Industries ir sukūrė Duke Grabowski: Mighty Swashbuckler. Šiuo metu jis kuria netrukus oficialaus anonso sulauksiantį siaubo stalo žaidimą šeimai.

Ed Valiente
Ed Valiente
2018 metų balandį Ed Valiente prisijungė prie „Thunderful“ įmonės. Vis dėlto, jo karjera žaidimų industrijoje prasidėjo kur kas anksčiau, dar 1997 metais Sony kompanijoje. Prie įmonės jis prisijungė po nesėkmingo bandymo baigti politikos mokslus. Prieš „Thunderful“, Ed aštuonerius metus praleido „Nintendo“ Europos padalinyje, kur padėjo leidėjams ir indie žaidimų kūrėjams visoje Europoje. Jis taip pat dirbo su „Square“, „Microsoft“, „Namco“ ir „Rovio“ įmonėmis, kurioms padėjo žaidimų vertinimo, lokalizacijos, produkto valdymo bei verslo plėtros srityse. Jis gyvena nedidelėje saloje netoli Geteborgo.

Christian Fonnesbech
Christian Fonnesbech
Christian Fonnesbech yra kompanijos „Leverage“ generalinis direktorius, atsakingas už Prekės ženklų ir ilgalaikės intelektinės nuosavybės kūrimą žaidimams. Jis yra vadovaujantis Digital Development Management – DDM konsultantas. Prieš „Leverage“ įkūrimą, Christian vadovavo „Nordisk Film Games“ intelektinės nuosavybės plėtrai. Karjeros pradžioje, Christian dirbo su naujais žaidimais rinkoje – jis prisidėjo prie daugiau nei 35 naujų žaidimų projektų. Labiausiai Christian mėgsta dirbti su istorijų bei žaidimų serijų vystymu.
Daugelis kūrėjų nežino, kad svarbiausia jų versle yra intelektinės nuosavybės (IP) vystymas. Sėkmingiausiose žaidimų studijose IP sudaro daugiau nei pusę kompanijos vertės. Kodėl taip yra? Kaip pasiruošti ir užtikrinti reikalingus sprendimus? Ką daryti, kad neprarastumėte potencialios vertės? Christian Fonnesbech pasidalins svarbiausiais kūrybiniais ir verslo patarimais, reikalingais sukurti ilgalaikius IP ir prekės ženklus.

Krzysztof Pachulski
Krzysztof Pachulski
Krzysztof Pachulski yra Epic Games techninis evangelistas. Daugiausia specializuojasi programavime, dalelių efektuose, šeiderių ir optimizavimo technologijose.
Epic Games siekia, kad žaidimų kūrimas naudojant Unreal Engine ir viską, kas su juo susiję, taptų malonesne ir prieinamesne veikla. Krzysztof apžvelgs ne tik patį Unreal Engine variklį, bet ir daugelį su Epic paslaugomis susijusių temų, būdus, kuriais kompanija gali padėti kuo geriau išnaudoti šias technologijas.

Olesja Marjalaakso
Olesja Marjalaakso
Olesja Marjalaakso savo žaidimų karjerą pradėjo 2007-aisiais JAV žaidimų kompanijoje Digital Chocolate. Savo karjeroje Olesja dirbo prie kelių žaidimų apie moteris, o 2017-ųjų kovą įkūrė Polka Dot Studio, kurios tikslas yra kurti žaidimų patirtis moterims.

Antonio Bechtle
Antonio Bechtle
Antonio Bechtle yra kūrybos direktorius, dirbęs trijuose skirtinguose žemynuose. Be to, kad susirinko bene daugiausia kūrybinių apdovanojimų Baltijos šalyse, jis taip pat yra vienintelės reklamos mokyklos mūsų regione – The Atomic Garden Vilnius – partneris ir Kūrybiškumo vadovas.
Pagrindinis reklamos tikslas yra pakeisti žmogaus elgesį: iš neperkančio į perkantį, iš nemėgstančio į mėgstantį, iš nepriimančio į priimantį. Tačiau tokių rezultatų neįmanoma pasiekti be drąsos, rizikos ir streso. O vienintelis būdas sėkmingai išgyventi yra pamiršti įprastas darbo taisykles ir pažvelgti į reklamą kaip į žaidimą. Žaidimą, kuriame gali pralošti savo karjerą.

Hans Ippisch
Hans Ippisch
Hans Ippisch pradėjo savo karjerą žaidimų industrijoje prieš 33 metus, dar 1986 m. Tuomet jis buvo vienas pirmųjų vokiečių kūrėjų, dirbusių su Commodore 64 ir Amiga žaidimais “Soldier!”, “Danger Freak”, “Rock´n Roll” ir “Kangarudy”. Jo kurti žaidimai iš viso buvo parduoti 700,000 tiražu. 1991 m. Hans Ippisch prisijungė prie Computec Media kompanijos kaip laisvai samdomas rašytojas. Sėkmingai kopdamas karjeros laiptais, jis tapo didžiausios Vokietijoje žaidimų žiniasklaidos kompanijos vadovu ir pavertė ją viena iš lyderių, turinčių 10 milijonų vartotojų. 2019 m. birželį Hans Ippisch grįžo prie savo ištakų ir tapo Intellivision Entertaiment prezidentu Europos veiklai. Dabar jis yra atsakingas už visus pardavimus Europoje bei rinkodarą, įskaitant ir išskirtinių Intellivision Amico žaidimų gamybą Europoje.
Šeimos kartais neigiamai vertina technologijas. Intellivision Entertainment naudoja technologijas, kurių pagalba tikisi padėti šeimoms bei draugams sugrįžti vieniems pas kitus. Intellivision Amico tikslas – sugrįžti į žaidimų eros pradžią su tradicine ir kartu modernia konsole, kuri leidžia visiems kartu žaisti žaidimus viename kambaryje.

Mikolaj Kaminski
Mikolaj Kaminski
Mikolaj Kaminski save pristato kaip išprotėjusį video žaidimų mokslininką, „Thelemite“, „McPixel“ ir daugelio kitų žaidimų, apie kuriuos nesate girdėję, kūrėją. Jis taip pat yra retro įrangos mylėtojas, vis dar kuriantis žaidimus seniems kompiuteriams (Flappy Bird 64, P), Game Jam organizatorius, vienas iš 7DFPS sumanytojų ir „Doom Piano“ bendraautorius. Šiuo metu Mikolaj Kaminski siekia sukurti blogiausią žaidimą pasaulyje. Beviltiškai įsimylėjęs game jam renginius.
„Mosh Pit Simulator“ yra vienas iš keisčiausių virtualios realybės žaidimų ir jo kūrimas, kaip teigia Mikolaj Kaminski, taip pat buvo neįtikėtina patirtis. Pranešėjas kviečia prisijungti prie paskaitos, jeigu jus domina vieno iš pačių beprotiškiausių žaidimų kūrimo ir dizaino procesas.

Danny Engels
Danny Engels
Danny Engels savo esporto karjerą pradėjo kaip lenktynių žaidėjas ir pelnė daugelį nacionalinių ir tarptautinių titulų bei daugiau nei penkerius metus profesionaliai atstovavo SK Gaming komandą. Po daugelio metų perėjo į vadovavimo rolę ir prieš du metus prisijungė prie G2 Esports. Šiuo metu jis kartu su savo vadovu Carlos „ocelote“ Rodriguez užsiima visų profesionalių klubo komandų vadyba.
Sužinok kaip darbo dieną leidžia vieno sėkmingiausių pasaulyje esporto klubų – G2 Esports – Komandos veiklos vadovas. Danny Engels savo nišinę veiklą esporto scenoje išvystė iki vadovavimo komandų veiklai, susidedančių iš ryškiausių League of Legends žvaigždžių Europoje, kartu dirbant išvien su tokiais grandais kaip Red Bull Racing.

Thor Myrdal
Thor Myrdal
Thor Myrdal yra kompozitorius, garso dizaineris, įgarsintojas bei dainininkas, dirbantis su žaidimais, filmais ir ant scenos.
Patarimai kūrėjams kaip dirbti daug darbų vienu metu, kovoti su depresija bei nerimu ir išlaikyti sveiką protą kūrybos industrijoje.

Catharina Due Bøhler
Catharina Due Bøhler
Catharina Due Bøhler yra viena iš „Sarepta Studio“ įkūrėjų ir taip pat generalinė direktorė. „Sarepta Studio“ – tai apdovanojimų pelniusi indie kompanija, kurianti emocinį poveikį ir ypatingą atmosferą turinčius žaidimus. Catharina Due Bøhler žaidimų industrijoje dirba jau devynerius metus, daugiausia vadybos ir žaidimų dizaino srityse.
Catharina ne tik vadovauja „Sarepta Studio“ kompanijai, bet taip pat yra ir pirmos Norvegijos žaidimų kūrėjų draugijos „Hamar Game Collective“ pirmininkė. Catharina siekia didinti Norvegijos žaidimų industrijos matomumą.
Pranešėja pasidalins patirtimi dirbant su BAFTA apdovanojimą pelniusiu „My Child Lebensborn“, taip pat „Shadow Puppeteer“ ir nauju „Project Thalassa“. Catharina papasakos kaip „Sarepta Studio“ dirba su iššūkius keliančiomis temomis žaidimuose ir ką yra iš to išmokę.

Žilvinas Ledas
Žilvinas Ledas
Žilvinas Ledas yra informatikos mokslų daktaras ir kuria žaidimus jau daugiau nei aštuonerius metus. Šiuo metu Žilvinas yra vienas iš studijos Tag of Joy įkūrėjų ir techninis vadovas. Nepriklausoma žaidimų studija kuria novatoriškus žaidimus, apjungiančius smagias ir naujas idėjas. Komanda yra pelniusi ne vieną tarptautinį apdovanojimą. Jis taip pat dėsto žaidimų kūrybą Vilniaus universitete ir yra aktyvus Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenės narys.
Kiekvieną mėnesį pasirodo krūva nuotykių žaidimų. Įdomu tai, kad daugelis jų yra stipriai ir tiesiogiai įkvėpti gimtojo kūrėjų miesto ar šalies. Pavyzdžiui, ar žinojai, kad vienas iš Firewatch autorių, Sean Vanaman, iš tiesų užaugo Vajominge, kur ir vyksta žaidimo veiksmas? Prezentacijos metu giliau panagrinėsime šią temą ir kodėl ji iš tiesų puikiai tinka žaidimams.

Anselm Pyta
Anselm Pyta
Anselm Pyta yra naujos Vokietijos studijos STUDIO SEUFZ bendraįkurėjas. Štutgarte įkurta kompanija fokusuojasi į 2D animaciją ir žaidimus, turinčius tamsų humorą ir atmosferą. Po studijų Anselm sukūrė keletą išpopuliarėjusų internetinių žaidimų kaip Lucky Tower ar Murder, kurie sulaukė daugiau nei 100 milijonų peržaidimų. Šiuo metu jis kuria savo pirmą mokamą žaidimą THE LONGING, kuris jau šių metų A.MAZE festivalyje laimėjo „Ilgo žaidimo apdovanojimą“.
Būsimame Vokietijos kūrėjų STUDIO SEUFZ žaidime THE LONGING žaidėjams teks neįprasta užduotis – laukti 400 dienų. Realiu laiku! Studios vadovas ir vienintelis žaidimų dizaineris Anselm Pyta parodys žaidimą ir papasakos apie laiko kaip žaidimo mechanikos panaudojimą. Juk būtent žaidimai yra vienintelė medija kuri gali laisvai naudoti laiką istorijoms pasakoti, tačiau iki šiol nematėme pakankamai daug tokių bandymų.

Ari Pulkkinen
Ari Pulkkinen
Ari Pulkkinen yra įvairių apdovanojimų pelnęs kompozitorius ir garso dizaineris, žaidimų industrijoje dirbantis daugiau nei 17 metų. Jo sukurta muzika skamba tokiuose žymiuose žaidimuose kaip Angry Birds, Trine serijoje, Resogun, Super Stardust HD ir Nex Machina.
Ari Pulkkinen atskleis kaip buvo kuriama ir komponuojama Trine serijos muzika, kaip kito Trine muzikiniai takeliai per dešimt kūrybos metų.

Bartosh Polonski
Bartosh Polonski
Mokslinės fantastikos virtualios realybės dramos Kamile VR režisierius ir scenaristas. Tyrinėja balansą tarp istorijos ir žaismo. Nuo 2018-ųjų Bartosh taip pat organizuoja VR programą animacijos ir žaidimų festivalyje BLON.
Kamile VR – interaktyvi kinematografinė virtualios realybės drama. Kaip ji buvo kuriama ir kokių tikslų su ja siekiame.

Herwig Kopp
Herwig Kopp
Siužetinių interaktyvių erdvių kūrėjas, menininkas ir pranešėjas. Buvęs kognityvinio neuromokslo tyrėjas, analizavęs visuomenių smegenis per meno, istorijų pasakojimų, programinio kodo prizmes, virtualiose, fiktyviose ir realiose aplinkose.
Kokio dizaino pasaulyje mes gyvename? Kokias frakcijas, kampanijas renkamės? Kokios sąlygos, įranga, priemonės ir laisvės mums suteikiamos? Su kokiomis mechanikomis, taisyklėmis ar priešais susiduriame? Kokią įtaką galime turėti scenarijui, tikslams ar pabaigai? Naudodami žaidimų dizainą pažvelkime į kasdienio gyvenimo iššūkius ir kokias roles mes turime visuomenėse, tarsi tai būtų RPG žaidimas.

Šarūnas Ledas
Šarūnas Ledas
Šarūnas Ledas su žaidimų kūryba dirba daugiau nei 15 metų, šiuo metu yra studijos Tag of Joy vadovas ir vienas įkūrėjų. Nepriklausoma žaidimų kompanija pelnė ne vieną apdovanojimą ir nuolat ieško būdų kaip sukurti novatoriškas patirtis žaidimuose. Taip pat Šarūnas yra Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos valdybos pirmininkas. Ši organizacija padeda kūrėjams susitikti, dalintis patirtimi ir mokytis.
Kiekvieną mėnesį pasirodo krūva nuotykių žaidimų. Įdomu tai, kad daugelis jų yra stipriai ir tiesiogiai įkvėpti gimtojo kūrėjų miesto ar šalies. Pavyzdžiui, ar žinojai, kad vienas iš Firewatch autorių, Sean Vanaman, iš tiesų užaugo Vajominge, kur ir vyksta žaidimo veiksmas? Prezentacijos metu giliau panagrinėsime šią temą ir kodėl ji iš tiesų puikiai tinka žaidimams.

Max Kübler
Max Kübler
Buvęs vyriausiasis prodiuseris „Deck13“ įmonėje, dabar „Crunching Koalas“ leidybos vadovas.

Darius Kniūkšta
Darius Kniūkšta
Organizacijos „Trys kubai“ įkūrėjas ir vadovas, YouTube kanalo „Darius žaidžia“ autorius.
Kaip naujais būdais mokyklų programose įvedamas Minecraft: Education Edition? Mes įkūrėme edukacinių technologijų startuolį, skirtą MEE projektams, surinkome 50 000 JAV dolerių investiciją, ir laimėjome pirmą vietą socialinio verslo konkurse. Siekiame apjungti geriausias žaidimų ir edukacijos savybes ir pakeisti „senovines” mokyklas.

Gintarė Dzindzelėtaitė
Gintarė Dzindzelėtaitė
Gintarė Dzindzelėtaitė yra Devbridge socialinių projektų vadovė bei patyrusi rinkodaros specialistė, dirbanti aukštesniojo mokslo industrijoje. Gintarės atsakomybė – nemokamos edukacinės programos, skirtos susipažinti su informacinėmis technologijomis. Jauniausia auditorija yra 7-12 metų mokiniai iš akademijos Sourcery for Kids, kuri tapo pirmąja nemokamo mokslo programa, šiemet gavusia apdovanojimą Lietuvoje. Prieš prisijungdama prie Devbridge, Gintarė suorganizavo daugiau nei 60 renginių, tarp jų ir pirmąją akademinę programavimo stovyklą Lietuvoje, kurią rengė KTU komanda. Vedama smalsumo galios, Gintarė nuoalt siekia padėti kitiems mokytis ir atrasti save.
Žaidimų panaudojimas edukacijai yra įdomi koncepcija, bet jos įgyvendinimas sudėtingas. Per pastaruosius dešimt metų žaidima išsivystė į visavertę pramogų formą, tačiau naujausi tyrimai rodo, kad žaidimai taip pat turi didelės įtakos mokymuisi. Nuo 2003-ųjų, prasidėjus iniciatyvai naudoti žaidimus edukacijai, sukurta daugybė tam tikslui skirtų žaidimų ir metodikų. Žaidimai ir aplikacijos tampa nauju būdu edukatoriams bendrauti su Y karta ir patenkinti jų poreikius.

Hyunseon Park
Hyunseon Park
Gimusi Korėjoje ir užaugusi Prancūzijoje, Hyunseon yra ryški tarptautinio esporto pasaulio asmenybė. Pradėjusi kaip League of Legends vertėja, per pastaruosius tris metus ji buvo žurnaliste, renginių vedėja ir komandų vadove. Savo veikla ji siekia sujungti Korėją su likusiu pasauliu per kultūrinius ir linvgistinius ryšius.
Nuo ko Korėjoje prasidėjo esportas, kaip jis vystėsi ir kaip atrodo šiuo metu palyginti su Europa.

Kristina Buožytė
Kristina Buožytė
Kristina Buožytė yra audiovizualinės kompanijos NATRIX NATRIX, kuriančios filmus ir įtraukiančias patirtis, vadovė. 2018-aisiais Kristina režisavo ir koprodiusavo VR patirtį Trail of Angels, kurios premjera įvyko 75-ajame Venecijos kino festivalyje.
Kristina taip pat režisavo filmus: Aurora ir Kolekcionierė, kurie bendrai laimėjo daugiau nei 30 apdovanojimų įvairiuose kino festivaliuose.
2014-aisiais Kristina buvo viena režisierių ir prodiuserių, pastačiusių trumpą epizodą KNELL, skirtą JAV siaubo antologijai ABC’s of Death 2.
Pokalbis apie VR patirtį „Angelų takais“ (Trail of Angels): kaip pritaikyti paveikslus VR pasauliui, kaip įsitraukti į VR, kaip naujais būdais šioje erdvėje pasakoti istorijas.

Vitalijus Zukas
Vitalijus Zukas
Vitalijus yra filmų ir animacijos prodiuseris, OKTA studijos bendraįkūrėjas. Studija kūrė specialiuosius efektus garsiam lietuvių filmui Aurora (Vanishing Waves, režisierė Kristina Buožytė). Vitalijus daugiau nei 20 metų dirba kūrybinėse industrijose ir prisidėjo prie įvairių tarptautinių apdovanojimų pelniusių projektų.
Pokalbis apie VR patirtį „Angelų takais“ (Trail of Angels): kaip pritaikyti paveikslus VR pasauliui, kaip įsitraukti į VR, kaip naujais būdais šioje erdvėje pasakoti istorijas.

Greta Ambrazevičiūtė
Greta Ambrazevičiūtė
Jos nušoko tiesiai iš tiesioginių žaidimų transliacijų ekranų ir yra pasiruošusios atskleisti visas žiūrovų viliojimo paslaptis. Ar tikrai be „papų“ nepritrauksi žiūrovų? Kokios žaidimų tendencijos tvyro mergiotiškų streamer‘ių pasaulyje?… Šių klausimų „GameOn“ scenoje mes neklausime – klausime daug įdomesnių!
Moderuoja: Agnė Juškėnaitė

Monika Janevičiūtė
Monika Janevičiūtė
Jos nušoko tiesiai iš tiesioginių žaidimų transliacijų ekranų ir yra pasiruošusios atskleisti visas žiūrovų viliojimo paslaptis. Ar tikrai be „papų“ nepritrauksi žiūrovų? Kokios žaidimų tendencijos tvyro mergiotiškų streamer‘ių pasaulyje?… Šių klausimų „GameOn“ scenoje mes neklausime – klausime daug įdomesnių!
Moderuoja: Agnė Juškėnaitė

Ingrida Dajankevičiūtė
Ingrida Dajankevičiūtė
Jos nušoko tiesiai iš tiesioginių žaidimų transliacijų ekranų ir yra pasiruošusios atskleisti visas žiūrovų viliojimo paslaptis. Ar tikrai be „papų“ nepritrauksi žiūrovų? Kokios žaidimų tendencijos tvyro mergiotiškų streamer‘ių pasaulyje?… Šių klausimų „GameOn“ scenoje mes neklausime – klausime daug įdomesnių!
Moderuoja: Agnė Juškėnaitė

Žygimantas Kriščiūnas
Žygimantas Kriščiūnas
„Team Atlantis“ vadovas, buvęs pusiau profesionalus „League of Legends“ žaidėjas, streamer’is („Twitch“ partneris), studijuoja fizinę edukaciją ir sveikatos rūpybą.
Jis – profesionalios esporto organizacijos „Team Atlantis“ direktorius, dar žinomas, kaip streamer‘is Ivanas! Viskas, ką norite žinoti apie esporto subtilybes ir tikro „geimerio“ gyvenimą – vienoje „GameOn“ 2019 scenoje.
Moderuoja: Agnė Juškėnaitė
Team Atlantis – tai profesionali esporto žaidėjų organizacija iš Lietuvos. Nors komanda ir buvo suburta Lietuvoje, tačiau šiuo metu Team Atlantis atstovauja Fortnite žaidėjai iš skirtingų Europos valstybių. 2018 metais Team Atlantis buvo pripažinta geriausia Europos Fortnite komanda.
Diskusijos metu sužinosime daugiau apie Fortnite esporto sceną, kasdienį profesionalių žaidėjų gyvenimą ir tikslus, kuriuos Atlantis kelia savo organizacijoje.

Tomas Špiliauskas
Tomas Špiliauskas
O kaip reagavo tavo mama, kai pasakei, jog užaugęs būsi „streameris“? Ši užkietėjusių žaidėjų trijulė papasakos ne tik apie sunkų streamer‘io gyvenimą ir atkaklias kovas kelyje į Olimpo viršūnę, bet ir pasidalins nuoširdžiu prakaitu išmoktais patarimais, kaip tapti profesionaliu kompiuterinių žaidimų transliuotoju ir galbūt netgi iš to pragyventi…
Moderuoja: Agnė Juškėnaitė

Andrius Čerepovas
Andrius Čerepovas
O kaip reagavo tavo mama, kai pasakei, jog užaugęs būsi „streameris“? Ši užkietėjusių žaidėjų trijulė papasakos ne tik apie sunkų streamer‘io gyvenimą ir atkaklias kovas kelyje į Olimpo viršūnę, bet ir pasidalins nuoširdžiu prakaitu išmoktais patarimais, kaip tapti profesionaliu kompiuterinių žaidimų transliuotoju ir galbūt netgi iš to pragyventi…
Moderuoja: Agnė Juškėnaitė

Pavel Timofejev
Pavel Timofejev
O kaip reagavo tavo mama, kai pasakei, jog užaugęs būsi „streameris“? Ši užkietėjusių žaidėjų trijulė papasakos ne tik apie sunkų streamer‘io gyvenimą ir atkaklias kovas kelyje į Olimpo viršūnę, bet ir pasidalins nuoširdžiu prakaitu išmoktais patarimais, kaip tapti profesionaliu kompiuterinių žaidimų transliuotoju ir galbūt netgi iš to pragyventi…
Moderuoja: Agnė Juškėnaitė

Aistė Dringelytė
Aistė Dringelytė
Šiemet „GameOn“ renginyje lankosi ir savo sėkmės paslaptis atskleidžia visame pasaulyje žinomo „BORED PANDA“ projekto „CRAFTY PANDA“ pagr. aktorė – rožinių plaukų šmaikštuolė Aistė „Emily“ Dringelytė. Daugeliui vis dar istorija, jog jau daugiau, nei 10 milijonų sekėjų kasdien džiuginantis video projektas yra lietuvių kūrinys, o pati Aistė – ne ką mažesnė „geimerė“ už daugelį „GameOn“ lankytojų!
Moderuoja: Agnė Juškėnaitė

Nate Barker
Nate Barker
Nate yra Kolibri Games verslo vystymo direktorius. Anksčiau jis vienas pirmųjų prisijungė prie reklamų platformos Chartboost, kur vystė nepriklausomų kūrėjų programą bei rūpinosi populiariausių žaidimų pagal Disney ir 20th Century Fox frančizes rinkodara. Kai nežaidžia Idle Factory Tycoon, mėgstamiausias jo žaidimas yra Polytopia.
Nate panagrinės kas lemia idle žaidimų sėkmę ir kaip jie kuriami Kolibri Games studijoje.

Mikkel Lodahl
Mikkel Lodahl
Mikkel Lodahl vadovauja Danijos žaidimų kūrimo institutui, kuris priklauso Danijos akademijos žaidimų departamentui – Dania Games. Jis atsakingas už pedagoginį modelį HAGI, kuris naudojamas žaidimų programuotojų edukacijai. Naudodamas šį modelį jis dėstė Šanchajaus technologijų universitete, taip pat konsultuoja Europos Komisijos programą Horizon 2020 apie su žaidimų pritaikymu ir pedagogika susijusius projektus. Jis dėsto sistemų kūrimą, interaktyvių scenarijių kūrimą, verslo vystymą ir bendrą žaidimų dizainą.
Diskusija, kurioje dalyvauja įvairių šalių žaidimų edukacijos ekspertai

Jordan Tucker
Jordan Tucker
Komandos Team Atlantis Fortnite žaidėjas, žaidime profesionaliai varžosi daugiau nei metus.
Team Atlantis – tai profesionali esporto žaidėjų organizacija iš Lietuvos. Nors komanda ir buvo suburta Lietuvoje, tačiau šiuo metu Team Atlantis atstovauja Fortnite žaidėjai iš skirtingų Europos valstybių. 2018 metais Team Atlantis buvo pripažinta geriausia Europos Fortnite komanda.
Diskusijos metu sužinosime daugiau apie Fortnite esporto sceną, kasdienį profesionalių žaidėjų gyvenimą ir tikslus, kuriuos Atlantis kelia savo organizacijoje.

Markus Bugge
Markus Bugge
Profesionalus komandos Team Atlantis Fortnite žaidėjas.
Team Atlantis – tai profesionali esporto žaidėjų organizacija iš Lietuvos. Nors komanda ir buvo suburta Lietuvoje, tačiau šiuo metu Team Atlantis atstovauja Fortnite žaidėjai iš skirtingų Europos valstybių. 2018 metais Team Atlantis buvo pripažinta geriausia Europos Fortnite komanda.
Diskusijos metu sužinosime daugiau apie Fortnite esporto sceną, kasdienį profesionalių žaidėjų gyvenimą ir tikslus, kuriuos Atlantis kelia savo organizacijoje.

Borys Musielak
Borys Musielak
Inžinierius ir verslininkas. Produkto specialistas. Ankstesnį savo startuolį Filmaster 2015-aisiais pardavė Samba TV, kad galėtų vystyti verslą Europoje. Padėjo įkurti Reaktor Warsaw, ReaktorX akceleratorių ir Startup Poland fondą. Dirba mentoriumi Google For Startups, Huge Thing, Founder Institute.

Felix Dreyfus
Felix Dreyfus
Felix Dreyfus kuria žaidimus daugiau nei aštuoneris metus. Per šį laikotarpį jis padėjo įkurti tris studijas ir dirbo prie daugybės projektų, tarp kurių ir nepavykęs MMO žaidimas ejimais, nemažai stalo žaidimų interpretacijų ir galiausiai Ad Infinitum. Nors karjerą pradėjo kaip programuotojas, dabar jis daugiausia dėmesio skiria verslo vystymui ir padeda žaidimų kompanijoms pasinaudoti viešais ir privačiais fondais.
Mūsų žaidimas Ad Infinitum gimė kaip studentiškas projektas, kurio treileris sulaukė didžiulio susidomėjimo. Pasidalinsiu istorija kaip mes keturis metus dirbome šią idėją bandydami paversti realybe ir ką išmokome iš šios patirties.

John Fuller
John Fuller
Johnas žaidimų industrijoje dirba jau daugiau nei 20 metų. Jis prisijungė prie kompanijos Havok, sukūrusios įvairiuose žaidimuose naudojamą fizikos variklį. 2007 metais kaip sistemų architektas prisijungė prie šį variklį naudojusios „Avalanche Studios“ ir padėjo tobulinti Just Cause, Mad Max ir Rage 2 žaidimų fizikos aspektus. Šiandien, vadovauja kelioms komandoms, kuriančioms unikalius atviro pasaulio sandbox tipo AAA žaidimus. Mėgstamiausias visų laikų žaidimas – Elite.
Jei žaidimą kuriate kaip nepriklausomas kūrėjas ir turite stiprią kūrybišką idėją, bandant jį išleisti teks įveikti didelį minų lauką – jo startas gali nepasisekti dėl daugybės priežasčių. Pranešime Johnas pakalbės apie įprastus pavojus ir būdus jiems sumažinti ar išvis išvengti. Taip pat panagrinės kokie komerciniai sprendimai galėtų padėti sėkmingai išleisti žaidimą ir bendradarbiauti su leidėju. Patars kaip išsaugoti savo kūrybinę viziją ir kartu sėkmingai išleisti žaidimą ar kai kuriais atvejais keisti šią viziją vardan didesnės komercinės sėkmės.

Juha Huhtakallio
Juha Huhtakallio
Diskusija, kurioje dalyvauja įvairių šalių žaidimų edukacijos ekspertai

Laura Vilsone
Laura Vilsone
Laura Vilsone yra nepriklausoma 2D dailininkė ir animatorė, daugiau nei keturis metus dirbanti žaidimų industrijoje. Latvijos žaidimų kūrėjų asociacijos narė.

Søren Lass
Søren Lass
Søren Lass dirbo įvairiose verslo vystymo rolėse kūrėjų ir leidėjų kompanijose, pavyzdžiui, Ubisoft, Kopenhagoje, Monrealyje ir Hamburge. Dabar jis dirba kaip nepriklausomas agentas konsultuojantis žaidimų kūrėjus, leidėjus, investuotojus ir visuomenines organizacijas apie žaidimų industriją. Dalyvavo įvairiuose tarptautiniuose investavimo, leidybos, licencijavimo ir platinimo projektuose.

Stefan Lindeberg
Stefan Lindeberg
Stefanas yra verslumo ir investavimo veteranas, daugiau nei dvidešimt metų kuriantis, investuojantis ir parduodantis startuolius. Šiuo metu priklauso kelių žaidimų kūrėjų taryboms, pavyzdžiui, Fatshark, kurie yra vieni iš dešimties gavę investicijas į žaidimų kūrimą ir ekosistemą.

Monono Creative Arts
Monono Creative Arts
Sabrina, pristatanti save kaip Monono Creative Arts, kostiumus kuria nuo 2015 metų. Per paskutiniuosius keletą metų Monono dirbo su daugybe skirtingų vaizdo žaidimų kompanijų ir renginių, o su savo Fury Cosplay, kurį praėjusiais metais kūrė THQ Nordic renginiui, keliavo ir į Gamescom, Seatlo PAX West ir Paris Gamesweek.
Monono dalijasi savo žiniomis apie Cosplay kūrimą įvairiose konferencijose, taip pat organizuoja rankdarbių dirbtuves vaikams. Kūrėja savo internetiniame puslapyje nuolat publikuoja įvairiausias Cosplay kūrimo instrukcijas.
Šiose Sabrinos, dar žinomos kaip „Monono Creative Arts“, dirbtuvėse vos per valandą pasinersite į worbla pasaulį ir sužinosite visą jums reikalingą informaciją prieš pradedant dirbti su termoplastikais.
Monono papasakos:
- Kokių rūšių Worbla produktų yra;
- Ko reikia, kad galėtum dirbti su Worbla;
- Kaip pradėti savo paties Worbla projektą;
- Kaip tai suderinti su kitomis medžiagomis.
Moderuoja: Vytautė Merkytė
Konkurso dalyviai galės varžytis dvejose pasirodymų kategorijose – SOLO ir GROUP. Geriausi cosplay‘eriai, kuriuos atrinks kompetentinga komisija, bus apdovanoti prizais.
Vedėjas: Andrei Tuch
Teisėjai: DAT Germia, MEG Cosplay, Monono Creative Arts

Germia
Germia
Germia Cosplay pasaulį atrado per meilę vaizdo žaidimams ir esportui. Nuo 2015 metų Germia sukūrė daugiau nei 20 įvairių personažų kostiumų. Kūrėja dalyvavo ir laimėjo keletą vietinių ir tarptautinių Cosplay konkursų bei du kartus (2016 ir 2018 metais) tapo Europos Cosplay čempione.
Jos darbus ir kostiumus pripažįsta tokios kompanijos kaip Ubisoft, Overkill Studios, THQ Noridc. Germia kuria ir dalinasi Cosplay kūrimo instrukcijomis, tiesiogiai transliuoja, kaip kuria savo kostiumus, dalyvauja įvairiose Cosplay konferencijose visame pasaulyje vykstančiuose konventuose. Germia taip pat yra ir oficiali Fury for Darksiders franšizės cosplay’erė.
Sužinokite, kaip tinkamai paruošti savo cosplay kostiumo pagrindą, kaip gruntuoti ir dažyti. Germia kalbės apie skirtingas šarvų dengimo dažais technikas ir tinkamą spalvų parinkimą jūsų projektui. Pranešėja išduos paslaptis, kaip pasiekti geriausių rezultatų ir kokias priemones naudoti, kurios padės dar lengviau ir greičiau dažyti. Germia taip pat parodys, kaip pasiekti 3D efektą, tikrovišką metalo įspūdį, rūdžių imitaciją ir sukurti natūralius atspalvius.
Moderuoja: Vytautė Merkytė
Konkurso dalyviai galės varžytis dvejose pasirodymų kategorijose – SOLO ir GROUP. Geriausi cosplay‘eriai, kuriuos atrinks kompetentinga komisija, bus apdovanoti prizais.
Vedėjas: Andrei Tuch
Teisėjai: DAT Germia, MEG Cosplay, Monono Creative Arts

Meg Cosplay
Meg Cosplay
Meg Cosplay iš Turkijos šiuo amatu užsiima nuo 2014 metų, o pastaruosius 4 metus tai yra jo pagrindinis darbas ir pragyvenimo šaltinis.
Per savo neilgą karjerą, Turkijoje Meg spėjo įkurti pirmąsias Cosplay dirbtuves, kuriose gamina dekoracijas, kostiumus ir kitus rekvizitus įvairioms šalies įmonėms. Taip pat, Meg turi savo YouTube kanalą apie Cosplay, organizuoja Cosplay dirbtuves, dalyvauja ir teisėjauja tarptautiniuose Cosplay konkursuose.
Konkurso dalyviai galės varžytis dvejose pasirodymų kategorijose – SOLO ir GROUP. Geriausi cosplay‘eriai, kuriuos atrinks kompetentinga komisija, bus apdovanoti prizais.
Vedėjas: Andrei Tuch
Teisėjai: DAT Germia, MEG Cosplay, Monono Creative Arts

Vytautė Merkytė
Vytautė Merkytė
Vytautė Merkytė yra technologijų ir inovacijų skilties redaktorė didžiausiame naujienų portale Lietuvoje DELFI.
Moderuoja: Vytautė Merkytė

Jakub Kołecki
Jakub Kołecki
Iš Lenkijos kilęs Zel COSshore Cosplay užsiima nuo 2006 metų. Per savo ilgą karjerą, Zel atstovavo Lenkiją tarptautiniuose Cosplay konkursuose, tokiuose kaip Eurocosplay, European Cosplay Gathering ir Clara Cow Cosplay Cup.
Pasigrožėti Zel kostiumais galite čia: https://www.instagram.com/zelcoshorse/