Žaidimų kūrėjų konferencija

Žaidimų kūrėjams

Žaidimų kūrėjų konferencija – tai vieta, dedikuota žaidimų kūrėjo amatą pasirinkusiems žmonėms bei tiems, kas svajoja sukurti savo žaidimą. Nauji ir jau patyrę žaidimų kūrėjai turės galimybę pasisemti žinių iš tikrų žaidimų industrijos žvaigždžių.

Beveik kasdien šimtai naujų žaidimų debiutuoja fizinėse ir skaitmeninėse parduotuvėse, tačiau tik keletas jų patraukia visuomenės dėmesį savo originaliu dizainu, niekur nematytomis funkcijomis ir iki blizgesio nupoliruotomis detalėmis. Tad kas lemia žaidimo sėkmę? Atsakymai į šį bei kitus kūrėjams rūpimus klausimus sužinosite apsilankę čia.

GameOn renginys yra augančio susidomėjimo žaidimais įrodymas ir puikus būdas skleisti žaidimų kultūrą plačiajai auditorijai. Mes džiaugiamės galėdami būti šio renginio dalimi ir galimybe prisidėti prie žaidimų kūrėjų konferencijos, įkvėpdami dar daugiau žmonių ne tik žaisti, tačiau ir kurti žaidimus.

Sergej Trofimov
Prisiminkite
Skirta kūrėjams

Jei kuriate ar svajojate sukurti savo žaidimą, praėjusios žaidimų kūrėjų konferencijos gali tapti puikia įžanga. Renginys jau eilę metų kviečia savo srities profesionalus pasidalinti savo sukauptomis žiniomis ir patirtimi.

Prisiminkite
Pagrindinis pranešėjas
Išvalyti filtrus

Philomena Schwab

Stray Fawn Studio

Philomena Schwab

Apie pranešėją

Philomena Schwab yra žaidimų dizainerė iš Ciuricho, Šveicarijos. Kartu su Micha Stettler, Philomena yra viena iš Stray Fawn Studios įkurėjų. Nepriklausoma vaizdo žaidimų studija neperseniausiai išleido savo pirmąjį žaidimą Niche – a genetics survival game”, ir jau dirba ties savo antruoju kūriniu “Nimbatus – The Space Drone Constructor”. Philomena yra žaidimų kūrėjų kolektyvo Nature Oasis įkūrėja, o, taip pat, ir Šveicarijos Žaidimų Kūrėjų Asociacijos pirmininkė, skatinanti vietinės vaizdo žaidimų industrijos augimą.

Žaidimų kūrėjų Įkvėpimas Marketingas Vystymas EN
How to build up a community for your first game (EN)

Galybė žaidimų nepriklausomų studijų yra sukūriami kiekvieną dieną. Dėja, didžioji dalis jų pamirštami, dėl mažo matomumo. Kurti bendruomenę aplink savo kuriamą žaidimą, jo kūrimo metu, yra puikus būdas užmegzti ryšius su potencialia auditorija. Ištikima fanų bazė yra reikalinga ne tik finansinei sėkmei, bet ir grįžtamajam ryšiui guanamam iš žaidėju projekto kūrimo metu. Šioje konferencijoje Stray Fawn studija dalinsis savo patirtimi, kuriant žaidėjų bendruomenes, gauta bekuriant jų žaidimus “Niche – a genetics survival game” ir “Nimbatus: The Space Drone Constructor”.

Rami Ismail

Vlambeer

Rami Ismail

Apie pranešėją

Rami Ismail dirba su verslo plėtra Vlambeer studijoje – nepriklausomoje olandų vaizdo žaidimų komandoje, geriausiai už savo nuopelnus žinomai kaip Nuclear Throne, Ridiculous Fishing, LUFTRAUSERS, Super Crate Box, GUN GODZ ir Serious Sam: The Random Encounter kūrėjais. Nepriklausomų vaizdo žaidimų kūrėjų tarpe, Rami patirtys yra neišsemiami išminties šaltiniai įvairiausiomis temomis.

Žaidimų kūrėjų Įkvėpimas Marketingas Verslas Vystymas EN
GameOn Keynote (Name TBD) (EN)

GameOn konferencija nukreipta į vaizdo žaidimų kūrėjus su misija įkvėpti. Nepriklausomų vaizdo žaidimų kūrėjų tarpe Rami Ismail yra laikomas legenda. Apdovanotas GDC ambasadoriaus titulu, Rami tesia savo misiją, padėdamas vaizdo žaidimams pasiekti viso pasaulio širdis. Pranešėjas daugybėje aukšto lygio konferencijų, Rami tapo ir GameOn vaizdo žaidimų kultūros parodos dalimi. Iš ties, negalėtų būti didesnės garbės, negu turėti tokį svečią savo gretose, o tuo pačiu ir geresnės galimybės vaizdo žaidimų kūrėjams išgirsti šį pranešėja dalinantis savo išmone, kaip vienu iš pagrindinių renginio pranešėju, apie industriją, kurią mes visi taip mylime.

Johanna Pirker

Johanna Pirker

Apie pranešėją

Dr. Johanna Pirker yra kompiuterių mokslininkė dirbanti vaizdo žaidimų, tyrimų ir edukacijos srityse bei yra žinoma, kaip aktyvus ir stiprus balsas vietinėse nepriklausomose vaizdo žaidimų kūrėjų bendruomenėse. Turėdama ilgametę patirtį žaidimų dizaine ir kūrime, viešnia yra įsitikinusi, kad vaizdo žaidimai ir virtuali realybė yra svarbūs įrankiai prisidedantys prie edukacijos ir realių problemų sprendimo. Johanna savo karjerą pradėjo kaip QA testuotoja Electronic Arts kompanijoje ir po šiai dienai konsultuoja studijas vaizdo žaidimų tyrimų srityse. 2011-iais, daktarė pradėjo dirbti su virtualios realybės patirčių kūrimu ir tyrimais Masačusetso Technologijų Institute, na, o šiuo metu moko vaizdo žaidimų kūrimo, dirbtinio intelekto, duomenų analizės ir virtualios realybės technologijų TU Graz technologijų universitete. Johanna pateko į Forbes žurnalo ,,30 under 30” mokslo profesionalų sąrašą.

Žaidžia Visi Edukacija Įkvėpimas Kūryba Visuomenė EN
A Year of Playing the World (EN)

Johanna žaisdavo daugybę žaidimų ir visada žinodavo didžiuosius leidinius išvįstančius dienos šviesą. Laikui bėgant, Johanna pastebėjo keistą tendenciją: populiariausi žaidimai dažniausiai kuriami tų pačių studijų, tose pačiose šalyse ir pasakoja analogiškas, viena nuo kitos ne daug kuom besiskiriančias, istorijas. Būtent tada, ieškodama naujų patirčių, Johanna pradėjo dairytis vaizdo žaidimų iš viso pasaulio. Pradėjusi žaisti žaidimus pagal žmonių gyvenančių kitose šalyse rekomendacijas, Johanna vaizdo žaidimų industrijoje atrado neįtikėtiną įvairovę. Šioje konferencijoje, daktarė papasakos apie savo patirtis žaidžiant žaidimus iš viso pasaulio ir tai, kaip ji juos atrado.

Tsahi Liberman

Tiltan School of game design & development

Tsahi Liberman

Apie pranešėją

Izraelio žaidimų industriją su kitomis žaidimų bendruomenėmis iš viso pasaulio Tsahi jungia jau daugelį metų. Tsahi taip pat yra didžiausios žaidimų dizaino ir kūrimo mokyklos Izraelyje lyderis ir yra SKL.Zone platformos įkūrėjas. Su daugiau negu 15-os metų patirtimi kuriant vaizdo žaidimus, Tsahi naudoją savo talentą kurti visuotinio pripažinimo sulaukiančias platformas su misija šį pasaulį daryti geresne vieta.

Žaidžia Visi Įkvėpimas Visuomenė Vystymas EN
Peace is just an F2P game – Dealing with conflicts (EN)

Šioje konferencijoje, Tsahi Liberman apžvelgs žaidimus skatinančius konfliktų rezoliucijas tarp vaikų bei pateiks realių pavyzdžių iš viso pasaulio, kaip vaizdo žaidimai gali padėti spręsti rimtas problemas.

Andrew Barron

Andrew Barron

Apie pranešėją

Andrew Barron yra Bohemia Interactive Simulations Dizaino Direktorius. Ši studija naudoja Arma frančizės variklį sukurti programinę įrangą kariuomenės treniruotėms. Andrew pradėjo kurti žaidimus kaip “moder’is” studijos 2001-ųjų metų bestseleriui Operation Flashpoint. Būdamas Afganistano karo veteranu Jungtinių Valstijų Pėstininkų būryje ir DARPA sutarties dalyviu, Andrew gynybos industrijoje sukasi jau virš 10-ties metų. Svečias dirbo su begale technologijų naudojamų armijos treniruotėms, simuliacijoms ir kariniams tikslams, įskaitant vaizdo žaidimus, mobilias programėles ir virtualią realybę.

Žaidimų kūrėjų Įkvėpimas Projektų valdymas Verslas Vystymas EN
Balancing order and chaos: lessons learned from scaling to 250+ developers (EN)

Andrew Barron yra Bohemia Interactive Simulations Dizaino Direktorius. Ši studija naudoja Arma frančizės variklį, tam, kad sukurtų programinę įrangą kariuomenės treniruotėms. Andrew pradėjo kurti žaidimus kaip “moder’is” studijos 2001-ųjų metų bestseleriui Operation Flashpoint. Būdamas Afganistano karo veteranu Jungtinių Valstijų Pėstininkų būryje ir DARPA sutarties dalyviu, Andrew gynybos industrijoje sukasi jau virš 10-ties metų. Per savo karjerą Andrew dirbo su daugybe technologijų naudojamų armijos treniruotėms, simuliacijoms ir kariniams tikslams, įskaitant vaizdo žaidimus, mobilias programėles ir virtualią realybę.

Alice Hinton-Jones

Unity

Alice Hinton-Jones

Apie pranešėją

Alice yra Unity Techninė Evangelistė, kurios aistra programavimui yra lygi tik jos aistrai menui. Dalindamasi savo išmone, Alice tai perteikia visur kur tik įmanoma ir yra užsibrėžusi supažindinti mus kaip Unity technologija gali būti panaudojama kuriant nuostabias realaus laiko patirtis, kaip žaismu ir istorija turtingus vaizdo žaidimus, kuriuos ji taip mėgsta.

Žaidimų kūrėjų 2D Varikliai Vystymas Žaidimų dizainas EN
Creating diverse 2D worlds in Unity (EN)

Ar kada nors norėjai sukurti savo 2D žaidimą, tačiau niekada nebuvai tikras nuo kur pradėti? Šioje konferencijoje sužinosi kaip gali efektyviai prototipuoti ir kurti galybę sudėtingų 2D aplinkų su įrankiais laukiančiais tavęs Unity variklyje.

Andreas Suika

Andreas Suika

Apie pranešėją

Andreas savo karjerą pradėjo daugiau nei prieš 18 metų Blue Byte kompanijoje, kurioje jis dirbo daugybėje skirtingų pareigų. Būdamas testuotoju ir lygių dizaineriu, Andreas turėjo progą dirbti su tokiais projektais kaip Battle Isle bei Settlers 4, na, o, prie 5-osios ir 6-osios šios serijos dalies, svečias savo talentus panaudojo kaip pagrindinis žaidimo dizaineris. 2014-ais Andreas įkūrė Daedalic Studio West – 2017-ųjų hito “The Long Journey Home” autorius, na, o, visai nesenai perėmė Indie Arena Booth direktoriaus pareigas.

Žaidimų kūrėjų Vystymas Žaidimų dizainas EN
Communicating Game Design (EN)

Žaidimo dizaino komunikacija yra vienas iš dažniausių ir klastingiausių spąstų vaizdo žaidimų kūrime. Šis pranešimas telksis ties vaizdo žaidimų idėjų, koncepcijų bei mechanikų komunikavimo iššūkiais. Andreas pasidalins savo praeityje naudotais metodais bei pateiks pavyzdžių, su kuriais šiam pranešėjui teko susidurti.

Andrius Balčiūnas

Fox3d Entertainment

Andrius Balčiūnas

Apie pranešėją

Andrius Balčiūnas yra 3D atlikėjas, kuris kompiuterinės grafikos industrijoje profesionaliai dirba nuo 2007-ųjų metų. Turėdamas patirties žaidimų industrijoje ir reklamos agentūrose dirbančiose su tuo, Andrius toliau plečia savo įgūdžius CG lauke specializuodamasis dailės vadyboje valdant dailininkų komandas ir kinematografiniame apšvietime realaus laiko grafikoje AAA žaidimuose. Kompiuterinės grafikos scenoje kitaip žinomas Crying Horn vardu, Andrius puoselėja ilgalaikę viziją ir potencialą kurti menišką ir profesionalią vizualinę mediją įvairiose formose.

Žaidimų kūrėjų 3D Grafinis dizainas Menas Projektų valdymas Vystymas EN
Visual 3D graphics for next gen games (EN)

Andrius papasakos ką reiškia dirbti kompiuterinės grafikos artistu realaus laiko grafikos industrijoje. Su kokiais iššūkiais susiduriama ir kas, Andriaus nuomone, laukia mūsų ateityje realaus laiko grafikoje. Andrius taip pat papasakos nuo ko reikėtų pradėti jaunam 3D grafikos atlikėjui norinčiam save išmėginti realaus laiko grafikoje.

Arnold Nesis

Capricia Productions

Arnold Nesis

Apie pranešėją

Arnold Nesis yra izraelietis metalistas ir muzikos kompozitorius, labiausiai žinomas už savo darbus vaizdo žaidimuose. Arnold dirbo su kompanijomis Jungtinėse Amerikos Valstijose, Europoje, Rusijoje, Ukrainoje ir kitur, o dabar yra “Capricia Productions” CEO, kuriantys interaktyvius vaizdo žaidimų muzikos albumus. Visai nesenai, kompanija savo dėmesį sutelkė į “The Birdcage” – muzikos albumą sukurtą kaip vaizdo žaidimą, prie kurio prisidėjo žvaigždės iš Guns N’ Roses, Evanescence, Within Temptation, Epica ir kiti.

Žaidimų kūrėjų Kūryba Muzika Projektų valdymas Verslas Vystymas EN
Indie Developers SHOULD Do Crazy Shit! (EN)

Muzikos industrija – iš esmės krūva kvailų vaikų, kažką veikiančių garaže nes to daryti vieni jie kažkodėl negali. Keletui iš jų pasiseka. Jų IP dabar vertas milijonų. Jie taip pat turi ir nuosavą įrašų kompaniją… Žinoma iš pradžių kompanija finansuodavo atlikėjus, bet dabar… ji tiesiog sieka gauti ne iki galo užbaigtus produktus iš jų išsirinkdama tinkamiausius ryšiams su visuomene ir reklamai. Nauja vaikų krūvą kuria paslaugas, kuriose muzika yra nemokama, tačiau, vis dėl to, po ja slypi tam tikras keistas monetizacijos modelis. Industrija yra mirusi, bet svajonės vis dar gyvos, o kai kuriems dar ir pasiseka. Kažkur tai girdėjai? Ar mes galime iš to pasimokyti?

Arvydas Brazdeikis

Game Insight

Arvydas Brazdeikis

Apie pranešėją

Daugiau negu 5-ių metų patirtis rinkoje Arvydui suteikė galimybę dirbti prie AAA frančizių kaip Dragon Age, Mass Effect ir League of Legends (Sperasoft). Mūsų svečias, taip pat, dirbo prie filmų studijos simuliatoriaus Movie Industry (Rhapsody Games) bei siaubo nuotykių žaidimo The Long Reach (Painted Black Games). Šiuo metu Arvydas savo talentus naudoja 2D atlikėjo ir UI dizainerio darbui, kurdamas naujas ir jaudinančias mobilias patirtis Game Insight kompanijoje.

Žaidimų kūrėjų 2D Kūryba Projektų valdymas Vystymas EN
Don’t Be a Square 2.0: Pixel Art and Beyond (EN)

Pikselių menas – madinga žemos rezoliucijos skaitmeninė meno formos technika. Paskutiniaisiais metais, šis metodas išgyveno prisikėlimą ir tapo itin populiarus jaunesniųjų vaizdo žaidimų kūrėjų tarpe. Ši meno forma mini daugiau negu 40-ties metų turtingą istoriją, su savimi nešančią leidinius įvairiausioms platformoms., pradedant nuo ankstyvųjų konsolių ir baigiant moderniais rankiniais prietaisais.

Pikselių meno paveldas, iš ties, turtingas, tačiau, kokios šio meno panaudojimo galimybės apart 80-tųjų ir 90-tųjų nostalgijos kelionių? Kaip panaudoti šios technikos rėmus savo naudai ir sukurti aukšto lygio turinį pranokstantį tipines pikselių meno asociacijas?

Bartosz Lewandowski

Roboto

Bartosz Lewandowski

Apie pranešėją

Bartosz Lewandowski savo karjerą pradėjo kaip vaizdo žaidimų kritikas ir žurnalų redaktorius daugybėje Lenkijos mėnesinių leidinių. Pabaigus Britanijos šiuolaikinės dramos magistro studijas, Bartosz įkūrė Roboto – vaizdo žaidimų, filmų ir knygų lokalizacijos agentūrą. Prasidėjusi nuo vieno žmogaus svajonės, kompanija evoliucionavo į tarptautinį verslą ir šiuo metu savo lokalizacijos paslaugas teikia daugiau negu 200-ams leidėjų ir vaizdo žaidimų kūrėjų.

Žaidimų kūrėjų Projektų valdymas Verslas Vystymas EN
Ultimate survival guide to outsourcing your work: all good practices and deadly traps revealed (EN)

Šio pranešimo metu sužinosime kaip, būnant leidėju ar nepriklausomu vaizdo žaidimų kūrėju, perduoti savo darbą trečiosioms šalims. Sužinosime geriausius būdus komunikuoti su trečiųjų šalių partneriais, kaip tai planuoti, kokio tipo asmeninių savybių reikia norint dirbti sėkmingai bei ko tikėtis tokiose partnerystėse.

Christina Begerska

Christina Begerska

Apie pranešėją

Christina savo karjerą pradėjo dirbdama su e-komercija Filipinuose, na, o, po kiek laiko perėjo į viešuosius ryšius ir marketingą darbui su nepriklausomomis vaizdo žaidimų studijoms operuojančiomis nuliniu biudžetu. Ilgainiui, Christina nusprendė persikelti i Malaiziją, iš kur valdė GameFounders programą, skirtą visiems nepriklausomiems vaizdo žaidimų kūrėjams iš viso pasaulio. Christina dirbo su daugiau negu 1000 vaizdo žaidimų studijų, na, o dabar kuria savo pačios žaidimus.

Žaidimų kūrėjų Marketingas Verslas EN
Indie Survival Guide or do you actually need money? (EN)

Daugybė nepriklausomų vaizdo žaidimų kūrėjų siekia pritraukti investuotojų ir vaizdo žaidimų leidėjų akis ir tai mato kaip vienintelį būdą sėkmingai publikuoti savo produktą. Tačiau, kas jeigu į šį procesą įtrauksime daugiau negu vieną partnerį? O, galbūt, mums to visai nereikia? Nors, unifikuoto atsakymo šia tema nėra, savo opcijas žinoti verta visada.

Dominykas Kiauleikis

Unity

Dominykas Kiauleikis

Apie pranešėją

Dominykas Unity komandoje dirba nuo 2015 metų. Per 3 metus Dominkyjas jau dirbo prie tokių projektų kaip The Blacksmith, Adam ir Book of the Dead.

Žaidimų kūrėjų Projektų valdymas Varikliai Vystymas EN
Making of Book of the Dead demo (EN)

Šiame pranešime Unity variklio ekspertas Dominykas Kiauleikis supažindins mumis su technikomis naudotomis sukurti nuostabųjį Unity Book of the Dead.

Dr. Lutz Anderie

Anderie Management

Dr. Lutz Anderie

Apie pranešėją

Profesorius Dr. Lutz Anderie yra pasauliniu mastu žinomas žaidimų ir skaitmenizacijos ekspertas. Anderie dirbo Sony PlayStation, Bandai Namco, Atari ir pasirūpino, kad pasaulį išvystų daugiau kaip per 100 vaizdo žaidimų. Svečias, taip pat, yra Amazon platformoje perkamiausių verslo knygų “Games Industry Management” ir ”Gamification, Digitalisierung und Industrie 4.0) autorius. Lutz buvo paskirtas Tarptautinės Verslo Informacijos Sistemų profesoriumi bei E-Komercijos ir Žaidimų programos Frankfurto Taikomųjų Mokslų Universiteto profesoriumi 2018-ųjų balandį.

Žaidimų kūrėjų Monetizacija Verslas EN
Gamification: How to make Money Outside of Video Games (EN)

Vaizdo žaidimų industrija teikia technologiją ir įkvėpimą nepilotuojamiems automobiliams, vėžio gydymui ir operacijoms bei kripto valiutoms. Augmentuota realybė tuoj pakeis operacijas ir sveikatos priežiūros industriją. Vaizdo žaidimų industrija yra sukaupusi patirties keičiančios daugybę skirtingų pasaulių, tačiau, kaip mes galime pasipelnyti nuo žaidybinimo? Kaip perduoti vaizdo žaidimų industrijos patirtis ir metodus ir uždirbti už žaidimų industrijos ribų?

Henning Steinbock

THREAKS

Henning Steinbock

Apie pranešėją

Henning į žaidimų industriją pateko prieš 4 metus per dviejų savaičių mokyklos stovyklą THREAKS studijoje, Hamburge. Po dar 4 metų, Henning tapo kompanijos grafikos programuotoju ir dirbo prie tokių žaidimų kaip “Beatbudy”, “Wild City Rush” bei “Battle Planet”.

Žaidimų kūrėjų Programavimas Projektų valdymas Varikliai Vystymas EN
Party tricks for graphics programmers (EN)

Grafikos programavimas gali tapti sudėtingu procesu, ypač esant griežtams terminams, kuomet greitai atlikti darbus yra vienintelė darbo atlikimo opcija. Šioje konferencijoje, Henning pasidalins savo išmone liečiančia technikas pagreitinančias tokio darbo tempą. Taip pat, sužinosime, kaip atlikėjas įveikė baimę prisiliesti prie matricos operacijų ir kaip jos suteikė distinktyvią išvaizdą paskutiniesiems autoriaus darbams.

Ieva Pikutytė

Nordcurrent

Ieva Pikutytė

Apie pranešėją

Ieva yra žaidimų dizainerė iš Nordcurrent. Šiuo metu viešnia dirba ties keletos nemokamų mobilių kompanijos žaidimų dizainu ir, taip pat, prisideda prie šių žaidimų naratyvo kūrimo. Dėl savo patirties anglų kalboje ir literatūroje, Ieva laikoma vaizdo žaidimų naratyvo advokate.

Žaidimų kūrėjų Monetizacija Projektų valdymas Verslas Vystymas Žaidimų dizainas EN
Narrative Design Challenges in F2P Games (EN)

Nemokamų vaizdo žaidimų industrija yra klastingas minų laukas. Mes vis dar mokomės kaip praturtinti šio formato kertinius elementus su naratyvo dizainu taip sukurtiant labiau išbaigtas patirtis. Žaidimų sesijoms ir vartotojų dėmesio sutelkimo laikotarpiams drastiškai trumpejant, vaizdo žaidimų dizaineriai nebegali pasitelkti vien dialogo perteiktiant jų kuriamas istorijas. Šis pranešimas analizuos naujausias naratyvo dizaino technikas, galinčias padidinti jūsų mobilių žaidimų vartotojų bazės įsitraukimą ir imersija jūsų produktui.

Juha Huhtakallio

PlayStack

Juha Huhtakallio

Apie pranešėją

Juha savo kelionę vaizdo žaidimų kūrimo pasaulyje pradėjo budamas dar 12 iškart po savo pirmosios“Hello World” eilutės. Juda savo talentus išbandė visur: žaidimų programavime, scenarijaus rašyme, projektų valdyme, dizaine bei daugelyje kitų vaizdo žaidimų kūrimo disciplinų, na, o, dabar dirba PlayStack Helsinki generaliniu vadybininku.

Žaidimų kūrėjų Marketingas Verslas EN
Friendly publisher in Baltics (EN)

PlayStack Helsinki atidaryta 2018-ųjų rugpjūtį kitų vaizdo žaidimo kūrėjų iniciatyva. Būtent tokia kompanijos sudėtis leidžia PlayStack žinoti ko reikia vaizdo žaidimų kūrėjams bei padėti jiems kurti kaip įmanoma geresnius produktus. PlayStack žinoma kaip vaizdo žaidimų kūrėjams draugiška kompanija revoliucionuojanti žaidimų leidybos ypatumus.

Leonardas Žilinskas

Studio Kibitz

Leonardas Žilinskas

Apie pranešėją

Leonardas yra vienas iš studijos Animus Audax įkūrėjų, o, taip pat, ir techninis STUDIO KIBITZ specialistas. Leonardo pirmas (neišleistas) žaidimas “Slot machine” buvo parašytas BASIC programavimo kalba Leonardu būnant dar 16-kos, vėlyvais 90-aisiais. Nors daugybę metų pradirbęs GIS industrijoje, Leonardas vistiek išlaikė savo aistrą kompiuterinei grafikai ir vaizdo žaidimams. 2014 metais, Leonardas nusprendė sukurti pirmą Lietuvišką atviro pasaulio žaidimą.

Žaidimų kūrėjų Projektų valdymas Varikliai Vystymas Žaidimų dizainas EN
Procedural design – weaponry of the one-man army! (EN)

Kaip vienam pačiam sukurti 225 kvadratinių kilometrų gyva pasaulį? Procedūrinės ir automatinės dizaino technikos artėjančiam atviro pasaulio veiksmo-nuotykiu žaidimui “Eastern European: The GAME”.

Mateusz Wroblewski

11 bit studios

Mateusz Wroblewski

Apie pranešėją

Apie žaidimų kūrimą Mateusz svajojo nuo pat vaikystės. Padėti šiai svajonei išsipildyti ir tapti programuotoju, Mateusz baigė Varšuvos Technologijų Universitetą, o tada, pradėjo dirbti vaizdo žaidimų industrijoje. Per paskutiniuosius 8 metus, Mateusz dirbo su skirtingais žaidimų kūrimo aspektais: žaismu, dirbtiniu intelektu ir žaidimų varikliais pritaikytais perteikimui.

Žaidimų kūrėjų Programavimas Projektų valdymas Verslas Vystymas EN
Supporting gameplay programming from the engine side – how to keep growing gameplay codebase in check? (EN)

Augančios žaidimo kodų bazės komplikacijos yra dažna žaidimų kūrimo problema. Šis pranešimas dėmesį skirs sistemoms, programavimo paradigmoms ir žaidimo variklio siūlomiems sprendimams Frostpunk žaismo programavimo atveju.

Michael Schade

Michael Schade

Apie pranešėją

Buvę mobilių vaizdo žaidimų rinkos veteranai Michael Schade ir Christian Lohr nepriklausomą PC vaizdo žaidimų studiją ROCKFISH Games sukūrė dar 2014 metais. Kartu su patyrusia komanda, Galaxy on Fire hito kūrėjai, susilaukė neregėtos sekmės su jų nauju kūriniu EVERSPACE, išleistu 2017 metais Steam platformoje.

Žaidimų kūrėjų Marketingas Verslas EN
Social Media And Influencer Marketing On A Budget (EN)

Rockfish Games CEO Michael Schade pasidalins savo YouTube, Twitter, Facebook, Twitch ir Imgur platformų marketingo paslaptimis, padėjusiomis studijos debiutiniam žaidimui Everspace tapti hitu PC, Xbox ir PS4 platformų rinkoje su daugiau kaip 600 000 parduotų kopijų.

Oleg Pridiuk

King

Oleg Pridiuk

Apie pranešėją

Oleg vaizdo žaidimų vairikliais pradėjo žavėtis dar nuo Unity iPhone 1.0.1 laikų, kuomet jis pradėjo savo profesionalią karjerą, tuo metu pradedančiajame startupe Unity. Oleg Unity Technologies praleido 6 metus ir turėjo progos prisidėti prie Madfinger kompanijos žaidimo Shadowgun kūrimo. Svečias vėliau prisijungė į X-Mercs komandą Game Insight gretose, na, o, dabar dirba King technologijų departamente.

Žaidimų kūrėjų Projektų valdymas Varikliai Vystymas EN
30 minute speedrun of making a game for HTML5 and mobiles in Defold (EN)

Šio pranešimo metu Oleg mums parodys kaip nuo nulio Defold variklyje sukurti žaidimą pritaikytą HTML5 ir mobiliosioms platformoms. Oleg pradės nuo tuščio projekto ir 30-ties minučių begyje prieš mūsų akis sukurs maža žaidimą pritaikytą mobiliesiems įrenginiams ir naršyklėms. Dirbsime su daile, animacijomis ir specifinėmis platformų ypatybėmis. Bus smagu!

Petter Henriksson

Landfall Games

Petter Henriksson

Apie pranešėją

Petter Henriksson vaizdo žaidimus kuria nuo 2012-ųjų metų ir savo talentus panaudojo projektams susilaukusiems visokiausio laipsnio sekmės. Šiuo metu, Petter dirba ties Totally Accurate Battle Simulator leidyba, marketingu ir dalele programavimo.

Žaidimų kūrėjų Marketingas Verslas EN
4 Signs your publisher is stealing your money (EN)

Vaizdo žaidimų leidyba darosi vis lengvesnė. Petter atsakys į amžiaus senumo klausimus apie, tai kokios iš tiesų yra leidėjų funkcijos, kam jie reikalingi, ir ar męs negalime leisti žaidimų patys?

Tom Putzki

Wargaming

Tom Putzki

Apie pranešėją

Tom Putzki yra vaizdo žaidimų veteranas dirbęs daugiau negu prie 50 žaidimų, pradedant nepriklausomais žaidimais ir baigiant AAA lygio produktais. Savo karjerą, Tom pradėjo Vokietijos kompanijoje Greenwood Entertainment, o vėliau įkūrė savo vaizdo žaidimų studiją PIRANHA BYTES, žinomą už kultinę Gothic seriją. Kompanijos Wargaming spaudos atstovu sveičas dirba jau 7 metus, o, taip pat, yra ir Gaming Istanbul tarybos narys. Apart begalės garbingų nominacijų ir pasiekimų, 2017-ais metais, Tom įtrauktas į Vokietijos žaidimų kūrėjų dienų bei Vokietijos žaidimų kūrėjų apdovanojimų garbės sales.

Žaidimų kūrėjų Diskusija Įkvėpimas Marketingas Projektų valdymas Visuomenė EN
Fireside Chat with Tom Putzki (EN)

Su pasididžiavimu pristatome Tom Putzki – daugiau negu 20-ties metų patirtį sukaupusį vaizdo žaidimų industrijos veteraną ir pokalbį su juo! Tom pasidalins ilgametės karjeros patirtimi, savo įžvalgomis ir išmone susijusia su vaizdo žaidimų industrija bei Wargaming kompaniją. Išgirsime atsakymus į galybę moderatoriaus paruoštų klausimų, o, taip pat, ir turėsime progos užduoti juos patys. Tai viena iš geriausių ir visiems atvirų galimybių pasisemti žinių iš vaizdo žaidimų industrijos veteranų renginio metu!

Walid O. El Cheikh

Pitchio

Walid O. El Cheikh

Apie pranešėją

Walid yra dažnas pranešėjas versulumo, žaidimų ir edukacijos temomis. Mūsų svečias yra žinomas dėmesio kreipimu į žmogiškąją verslo pusę ir noru įkvėpti žmones ryšių mezgimui ir savo idėjų pristatymui kaip įmanoma anksčiau.

Žaidimų kūrėjų Įkvėpimas Marketingas Sėkmės istorija Verslas Vystymas EN
Surviving Pitching Nightmares (EN)

Idėjų pristatymas investuotojams ar galimiems partneriams dažnai prilyginamas baisiausiems košmarams. Šioje konferencijoje, kalbėsime apie patarimus, kaip išgyventi nerimą ir blogus sapnus artėjant jūsų projekto pristatymui ir kaip pažiūrėti savo baimėms į akis. Prisijunkite jeigu idėjų pardavimas ir pristatymas jums kelia baimę, arba jeigu norite patobulinti savo įgūdžius pristatant savo idėjas su didesniu pasitikėjimu.

Aistė Žemaitytė

Aistė Žemaitytė

Apie pranešėją

2016-ųjų metų Olimpinių žaidynių sporto psichologė, Aistė Žemaitytė treniravo daugiau negu 40 nugalėtojų įvairiausiuose pasaulio žaidynėse. Aistė, taip pat, yra knygos „Virgilijus Alekna: mentalinės paslaptys“ autorė.

Žaidžia Visi Psichologija LT
„Self-Made-Fire“. Padidintas skaitmeninis protinio mokymosi efektyvumas

Savęs įkalbėjimas yra naudingas įgūdis galintis padėti nugalėti ne vieną baimę ir pasiekti reikiamų tikslų. Tačiau, norint įkalbėti save reikalingi tam tikri įgūdžiai. „Self-Made-Fire“ yra įrankis padedantis suformuoti savęs įkalbėjimo įgūdžius. Šis protinis savęs tobulinimas yra paprastas būdas to išmokti, sukuriant savyje ugnį reikalingą ir padėsiančią jums jaustis užtikrintais, siekiant savo tikslų gyvenime, vaizdo žaidimuose, ar darbo projektuose. Profesionalūs atletai šį metodą jau išbandė su didžiausiu efektyvumu, atėjo jūsų metas.

Anne Bras

Sound and Vision Museum Hilversum

Anne Bras

Apie pranešėją

Anne aistra vaizdo žaidimams vedė jį įvairiausiais keliais, kol Anne galiausiai save atrado vaizdo žaidimų kūrime. Žavėdamasis vaikystėje žaistais žaidimais, Anne šią mediją pradėjo matyti kaip aukšto lygio meno formą. Butent tuo metu gimė pradžia to, kas ilgainiui išaugo į didžiausia pasaulyje kompiuterinių vaizdo žaidimų kolekciją (išlaikyta savo originaliose pakuotėse!). Mūsų laimei, Anne Bras savo kolekcija pasidalino su Žaidimų ir Kompiuterių muzieju esančiu Zwolle mieste, Nyderlanduose, kur jo kolekcija tapo prieinama visam pasauliui.

Žaidžia Visi Įkvėpimas Sėkmės istorija Visuomenė EN
The life of a video game collector (EN)

Istorija apie tai, kaip atsirado didžiausia pasaulio kompiuterinių vaizdo žaidimų kolekcija.

Leszek Szczepański

Leszek Szczepański

Apie pranešėją

Savo karjerą pradėjęs nuo RPG žaidimų modifikavimo, Leszek netruko atsidurti Playsoft Games gretose, kur jis sėkmingai kūrė mobilius žaidimus įvairiausioms platformoms. Šis pranešėjas yra daugiau nei 20-ties mobilių žaidimų, tokių kaip Metal Gear Ac!d 2 Mobile, The Sims 2: Castaway ir Ultimate Mortal Kombat 3 autorius. Šiuo metu Leszek dirba Guerrilla Games gretose, kur jis turėjo garbės prisidėti prie tokių hitų, kaip Horizon: Zero Dawn bei Killzone: Shadow Fall.

Žaidžia Visi Įkvėpimas Kūryba Sėkmės istorija EN
The world is small, the industry is big or: How to drop everything and make AAA video games (EN)

Leszek užaugo Lenkijos dalyje, kurioje vaizdo žaidimų kūrybą atrodė tolima egzotika. Nors gyvenimas kitoje geležinės uždangos pusėje apkarpydavo daugelio svajonių sparnus, mūsų pranešėjo atvėju to toli gražu nebuvo. Šioje konferencijoje Leszek Szczepański pasidalins savo išmone ko reikia norint patekti į AAA vaizdo žaidimų industriją.

Thomas Tumosa

Thomas Tumosa

Apie pranešėją

Thomas yra vienas iš jaunųjų virtualios realybės pionierių, šioje srityje išlaikantis unikalią perspektyvą. Savo karjerą svečias pradėjo dirbdamas kokybės užtikrinimo inžinieriumi Unity Technologijose, kur jis ir atrado virtualią realybę bei iškart buvo sužavėtas jos teikiamomis galimybėmis. Ilgai netrukus, Thomas pats pradėjo kurti interaktyvias virtualios realybės patirtis. Nors kompiuterių mokslo studijas Vilniaus Gedimino Technikos universitete pradėjęs visai nesenai, Thomas laikomas vienu iš top misionierių virtualios realybės lauke Baltijos regione.

Žaidžia Visi Papildyta realybė Virtuali realybė Visuomenė Vystymas EN
Latest technical advancements in Virtual Reality (EN)

Virtualios realybės išradimas mus įgalino pasinerti į bet kokį įsivaizduojamą pasaulį ir paprastų pultelių pagalba sąveikauti su mus supančiais objektais. Tačiau, jeigu jūs manėte, kad tai yra viskas ką ši nauja technologija siūlo, apsilankę šioje konferencijoje, būsite maloniai nustebinti kokį progresą virtualios realybės technologija padarė šiai dienai.

Laura Gylytė

Laura Gylytė

Apie pranešėją

Laura Gylytė pirmą kartą į televizijos virtuvę įšoko būdama vos 18metų. Dabar ji – vienos didžiausių prodiuserinių įmonių Lietuvoje skaitmeninių projektų vadovė. Pirmuosius žingsnius pradėjusi kaip prodiuserio asistentė televizijos užkulisiuose, šiandien Laura dirba skaitmeninio marketingo srityje su žymiausiais Lietuvos projektais: “Lietuvos balsas”, “Techtop”, “Unicef”, “Lietuvos balsas. Vaikai”, didžiausiais šalies muzikiniais renginiais ir t.t.

Influencerių konferencija Marketingas LT
Tai kas su kuo miega? Televizijos ir Socialinių Tinklų santykiai.

Šiandien, kai socialiniai tinklai grąsina užgrobti paskutinio televizijos žiūrovo širdį, skaitmeninio marketingo meistrai verčiasi per galvas bandydami sujungti šiuos du pasaulius į vieną. Ar tiesa, kad televizija nebegali išgyventi be socialinių tinklų pagalbos, o pastarieji vis labiau tampa tik reklamine priemone? Kas verda televizijos užkulisiuose ir kokią įtaką didžiausiems Lietuvos televizijos projektams daro tai, ką JŪS “mėgstate” facebook’e? Apie tai ir daug daugiau GameOn pasakoja ELITAZ Kūrybos Namų skaitmeninių projektų vadovė Laura Gylytė.

Lauryna Tamošaitytė

Unboxed

Lauryna Tamošaitytė

Apie pranešėją

Lauryna Tamošaitytė – socialinės medijos bastūnė, Instagram ir Youtube platformoms skirianti daugiau laiko, nei… miegui. Šiuo metu dirbanti didžiausioje influencerių agentūroje Lietuvoje Lauryna taip pat yra LinenSheep prekinio ženklo įkūrėja, taip pat spėjanti ir toliau sėkmingai gilinti savo marketingo žinias magistro laipsnio studijose.
Lauryna bene geriausiai išmano, kaip šiandien veikia influencerių marketingas ir ko reikia, norint iš to užsidirbti. Apie tai, kokios marketingo tendencijos šiuo metu vyrauja internete bei kaip tapti pelningu influenceriu, ji mums papasakos GameOn 2018.

Influencerių konferencija Marketingas LT
Influencerių marketingas: ar verta įsitraukti į žaidimą?

Influencerių marketingas – kas tai? Nauja banga, vilnijanti per marketingo pasaulį, keičia tradicinius reklamos kanalus. Gaming Incluencers, Tips&Trics, sėkmę lemiantys faktai dirbant influenceriu ir juodoji marketingo pusė – apie visa tai išgirsime tiesiai iš didžiausios Lietuvoje influencerių marketing agentūros lūpų.

Kristupas Šniras

ChrisAwake

Kristupas Šniras

Apie pranešėją

Kristupas Šniras, internetinėse erdvėse geriau žinomas kaip ChrisAwake yra elektroninės muzikos prodiuseris bei tarptautinis video turinio kūrėjas, kuriantis animaciją apie gyvenimiškas istorijas bei kelioninius video reportažus ar “tutorial’us” skatinančius judėti pirmyn.
Neseniai išgarsėjęs su Youtube filmukų serija „DAFUQ IS…“ jis kuria naujus projektus.
Dar šį rudenį Kristupas startavo naują Instagram “Takeover” projektą Instafete.LT kuriame norima apjungti lietuvių (kalba šnekančius) kūrėjus ar instagram platformos aktyvistus visame pasaulyje.

Influencerių konferencija Marketingas Sėkmės istorija LT
InstaSėkmės formulė

ChrisAwake atvirai nagrinės savo Instagram “Takeover” projekto – Instafete.LT formulę. Remdamasis ilgamete patirtimi ir savo projekto pavydžiu ChrisAwake aptars šiandienos Instagram naujoves, aktualius algoritmus ir atsakys į amžinąjį klausimą: kaip sukurti sėkmingą Instagram profilį?

Greta Ambrazevičiūtė

GretaSweet

Greta Ambrazevičiūtė

Apie pranešėją

Greta Ambrazevičiūtė – bene žinomiausia dailiosios lyties Lietuvos streamerė. Jau nuo pat pirmųjų stream‘ų 2015-siais, Greta susilaukė ganėtinai didelio žiūrovų dėmesio, kurį pati argumentuoja savo charizma, nuoširdumu ir įvairiu pramoginiu turiniu tiesioginių transliacijų metu.
„Man sekėsi neblogai, streaminau dažnai,tikrai daug savęs atiduodavau, tačiau vis negaudavau trokštamo „SUB mygtuko“, dėl tos priežasties internete buvau šmaikščiai pašiepiama kaip vienintelė tokia populiari lietuvių streamerė be subscribe mygtuko.“ – apie savo veiklos pradžią pasakoja Greta. Šios užkietėjusios žaidėjos istoriją galėsite išgirsti GameOn 2018 metu!

Influencerių konferencija Visuomenė LT
Kodėl mes žiūrime kaip kiti žaidžia? Moderuoja A.Juškėnaitė

Greta Ambrazevičiūtė, žiūrovams geriau žinoma kaip GretaSweet, pasidalins savo požiūriu bei patirtimi Lietuvos bei pasaulio „streamų“ kultūros srityje. Sužinokite, kaip prasidėjo „streamų“ kultūra, kokia psichologija slepiasi už mūsų pomėgio stebėti žaidžiančius herojus ir daugybę kitų, su kompiuteriniais žaidimais susijusių istorijų.

Rytis Jadzevičius

Rytis Jadzevičius

Apie pranešėją

Rytis Jadzevičius – skaitmeninės rinkodaros specialistas, keliautojas, verslininkas ir aktyvus Youtuber’is. Jau 4 metus analizuoja šio laiko tendencijas bei Youtube algoritmo pasikeitimus. Šiandien Youtube jam – ne vien pramoga, bet ir verslas.

Influencerių konferencija Marketingas LT
Youtube 2018 – permainos ir potencialas

Tai – informacijos injekcija apie šviežiausias Youtube medijos naujienas, pokyčius ir aktualijas skirtas pradedantiesiems bei patyrusiems Youtube turinio kūrėjams.

Darius Kniūkšta

Darius Kniūkšta

Apie pranešėją

Darius Kniūkšta taip pat žinomas kaip Dariuscxz / MineIrCraft / Darius Žaidžia – ar tiesiog Gamer’is – Yra vienas iš pirmųjų Lietuvos YouTuber’ių, bei Live Streamer’ių aktyviai kuriantis jau 8 metus. Bene naujausias Dariaus „titulas“ – VŠĮ „Trys Kubai“ vadovas. Šiame projekte turinio kūrėjas dirba ties švietimo sužaidybinimu, mėgstamiausius šių dienų jaunimo kompiuterinius žaidimus paversdamas edukacine priemone.

Influencerių konferencija Edukacija Sėkmės istorija LT
Apie žaidimus ir edukaciją: ką išmokau turėdamas 80.000 sekėjų?

Darius Kniūkšta yra vienas iš pirmųjų Lietuvos žaidimų kultūros turinio kūrėjų tiek „Youtube“, tiek „Twitch.tv“ platformose. Tuo užsiima jau virš 8 metų ir yra surinkęs virš 80‘000 sekėjų. Jis yra įgyvendinęs ne vieną stambų projektą, tokį kaip „Tesla Gigafactory LT“, subūręs žaidimų kultūros bendruomenę „Mistinės Būtybės“, sukūręs „Minecraft“ serverį „Alerado žemė“. Darius, per tiek metų kūrybos, prisidėjo prie to, kaip žaidimai ir medijų platformos formuoja jaunų žmonių gyvenimą. Visą šią patirtį naudoja jau 2 metus kurdamas viešąją įstaigą „Trys kubai“. Dabar su šia organizacija kuria įvairių edukacinių projektų, naudodamas žaidimą „Minecraft“.

Džiugas Martinkėnas

Džiugas Martinkėnas

Apie pranešėją

Džiugas Martinkėnas – profesionalus e-sportininkas, oficialus BC Žalgirio e-sports atstovas ir vienas geriausių „Hearthstone“ žaidėjų Lietuvoje, savo sąskaitoje nešiojantis ne vieną čempiono titulą.

Influencerių konferencija Esportas Sėkmės istorija LT
Kelionė į profesionalų esportą

Kaip taip nutinka,kad iš paprasto kompiuterinių žaidimų mėgėjo išauga profesionalus esportininkas? Į šį klausimą atsakys daugkartinis Lietuvos ir Europos „Heartstone“ čempionas Džiugas Martinkėnas. Taip pat išgirsime ką reiškia atstovauti „Žalgirį“ sėdint prieš kompiuterio ekraną, apkeliauti pusę pasaulio dėl čempiono titulo ir… nugalėti Andrių Tapiną kortų žaidime! Sėkmingos e-sporto karjeros patarimai bei neįtikėtinos istorijos iš pirmų lūpų jūsų lauks GameOn 2018.

Agnė Juškėnaitė

Agnė Juškėnaitė

Apie pranešėją

Agnė Juškėnaitė – video turinio kūrėja, metusi televiziją dėl interneto, o šimtatūkstantines peržiūras iškeitusi į gerokai mažesnes auditorijas! Jos #GeekPropaganda džiugina populiariosios kultūros gerbėjus, o socialiai atsakingi projektai vienas po kito tirpdo jautriausiųjų žiūrovų širdis. Savo istoriją ir priežastis keisčiausiems kūrybiniams pasirinkimams ji papasakos atvirame pokalbyje su žiūrovais GameOn 2018 renginyje!

Influencerių konferencija Sėkmės istorija LT
#GeekPropaganda

Daugybė žmonių Lietuvoje ir visame pasaulyje svajoja apie tai, kad jų sukurti vaizdo įrašai socialiniuose tinkluose ar „YouTube“ platformoje sulauktų didelio susidomėjimo. Agnė Juškėnaitė žino formulę, kaip pritraukti auditorijos dėmesį ir ne kartą yra sukūrusi video siužetus, kurie surinko 100 ar net 200 tūkst. peržiūrų. Tačiau tokio dėmesio ji nelaikė tikrąja sėkme ir sąmoningai pasirinko kitą tematiką, o tuo pačiu nurėžė didžiąją jos vaizdo įrašus žiūrėjusios auditorijos dalį. Kas, kaip ir kodėl privedė ją prie tokių sprendimų Agnė papasakos atvirame pokalbyje su žiūrovais GameOn 2018 konferencijoje.

Andrius Grigorjevas

Be&Do

Andrius Grigorjevas

Apie pranešėją

Andrius Grigorjevas – tendencijų analistas, semiotikas ir strategas dirbantis su projektų konsultavimų Europoje ir Vidurio Rytuose. Andrius veda inovacijų ir produktų kūrimo seminarus bei moko tarptautinių prekės ženklų valdymo.

Žaidžia Visi Edukacija Visuomenė
What games know about us and we don’t (EN)

Žaidimai neužilgo pranoks Hollywood’ą savo pasakojamomis istorijomis, nuotykių parkus savo teikiama imersija, architektus savo erdvių planavimu ir didžiausius prekės ženklus savo reklama bei bendruomenių kūrimu. Šis pranešimas supažindins mus kaip žaidimai ir žaidimų industrija gali patobūlinti mūsų kūrybingumą verslo ir kitose profesionaliose srityse.

Philipp Zupke

Thoughtfish

Philipp Zupke

Apie pranešėją

Philipp Zupke yra žaidimų dizaineris iš Berlyno. Per paskutinius 5 metus, svečias dirbo, tiek su nemokamais žaidimais mobiliosioms platformoms, tiek su konsolių leidiniais. Šiuo metu svečias savo talentus naudoja darbui su augmentuotos realybės ir vieta grindžiamais žaidimais Thoughtfish kompanijoje.

Žaidžia Visi Papildyta realybė Visuomenė Vystymas EN
Breaking the Magic Circle – Merging games with the real world (EN)

Technologinės pažangos lydimi, augmentuotos realybės žaidimai siūlo platų inovacijų spektrą žaidimų kūrėjams. Žaidimų pasaulis jau nebėra vien fiziniame įrenginyje, jis visur ir visada. Kaip galime panaudoti kontekstu grindžiamų žaidimų galią ir kokie didžiausi spąstai mūsų laukia tyrinėjant šią naują teritoriją?

Mikkel Lodahl

Dania Academy / Dania Games

Mikkel Lodahl

Apie pranešėją

Mikkel Lodahl yra Danijos Žaidimų Kūrimo Instituto direktorius, o, taip pat, ir vyresnysis lektorius. Svečias yra plačiai naudojamo HAGI modelio autorius ir moko verslo kūrimo, žaidimų ir sistemų dizaino bei interaktyvaus naratyvo kūrimo. Mikkel yra keleto knygų apie verslo modelius, virtualią realybę ir taikomuosius žaidimus, autorius. Kaip savo srities ekspertas, pranešėjas, taip pat, reguliariai bendradarbiauja su Europos Komisija.

Žaidžia Visi Edukacija Verslas EN
Game Development Education and Entrepreneurship (EN)

Kodėl turėtum mokyti žaidimų kūrimo? Ne kiekvienas gali pragyventi kurdamas žaidimus, tačiau neįtikėtinai daug įgūdžių reikalingų juos kurti yra be galo naudingi moderniame pasaulyje. Šis pranešimas demonstruos kaip tarpdisciplininio verslumo įgūdžiai yra įsigalėję žaidimų kūrėjų mokyme per HAGI modelio prizmę.

Lorenzo Pilia

Lorenzo Pilia

Apie pranešėją

Lorenzo Pilia yra renginių prodiuseris, kuratorius ir vedėjas. Labiausiai žinomas kaip renginio A MAZE programos vadybininkas, nuo 2014-ųjų. Svečias, taip pat, atsakingas už galybę kitų žaidimų industrijos renginių, vykstančių Vokietijos sostinėje, tokių kaip BerlinGameScene.com, Talk & Play bei the Civic Game Jam. Lorenzo Pilia, taip pat, yra Tarptautinių Žaidimų Jam’ų Vykdomojo Komiteto dalis bei Berlyno pirmojo nepriklausomų žaidimų kolektyvo Saftladen narys.

Žaidžia Visi Marketingas Projektų valdymas Verslas EN
Making a Scene: How to Create a Local Game Dev Community (EN)

Bendravimas su žmonėmis iš bendros veiklos sferos yra kertinis sekmės elementas. Žaidimų industrija – ne išimtis, tačiau kokie yra geriausi būdai žaidimų kūrėjams susiburti realiame gyvenime? Kaip efektyviai dalintis patirtimi su kitais, netoliese esančiais, bendraminčiais? Kaip sukurti sveiką vietinę žaidimų kūrėjų sceną ir pasirūpinti jos augimų bei išlikimu? Galų gale, kaip užtikrinti jos įvairovę? Šiame pranešime, mūsų svečias Lorenzo Pilia pristatys metodus ir iniciatyvas atsakysiančias į šiuos klausimus, su tikslu įkvėpti ir padėti žaidimų kūrėjams atrasti savo bendruomenę.

Austin Wintory

Austin Wintory

Apie pranešėją

Grammy nominuoto bei dukart Britanijos Akademijos Apdovanojimų laureato, kompozitoriaus Austin Wintory karjera sudrebino vaizdo žaidimų, filmų ir koncertinės muzikos pasaulius. 2012-ais, Austin’o garso takelis PlayStation 3 žaidimui Journey, tapo pirmaja kadanors Grammy nominuota vaizdo žaidimo kompozicija. Nuo žaidimo pasirodymo, kompozicijos ištraukos tapo atliekamos visame pasaulyje, ansamblių tokių kaip National Symphony, San Francisco Symphony, Colorado Symphony, Melbourne Symphony bei Pacific Symphony.

Žaidžia Visi Įkvėpimas Kūryba Muzika EN
Always risk it all – a decade in game music (EN)

Šiame pranešime legendinis kompozitorius Austin Wintory mums papasakos apie savo dešimtmečio karjerą kuriant muziką tokiems vaizdo žaidimams, kaip Journey, The Banner Saga, Leisure Suit Larry, Abzu, Assassin’s Creed Syndicate, Tooth and Tail bei Absolver ir pasidalins sukaupta patirtimi besileidžaint į kūrybines rizikas.

Anne-Fleur Boortman

Velvet Art

Anne-Fleur Boortman

Apie pranešėją

Anne-Fleur Boortman yra Velvet Art įkūrėja. Pasak pranešėjos, dažniausiai ją sutiksime su kamera rankose filmuojant ar fotografuojant. Paskutiniaisiais metais, Anee dirbo su cosplay atlikėjais iš viso pasaulio ir tapo itin žinoma už dramatišką ir istoriją pasakojančią atmosferą savo darbuose.

Žaidžia Visi Cosplay Kūryba EN
Dynamic & Dramatic (EN)

Fotografuoti gali visi! Šiame pranešime Anne-Fleur Boorman dalinsis savo patirtimi ir papasakos kaip savo nuotraukomis išgauti stiprų vizualinį ir istoriją perteikiantį įspūdį. Viešnia papasakos kaip dirbti be blyksčių, maksimaliai išnaudojant natūralų apšvietimą. Sužinosime viską ko reikia save apginkluoti fotografijos sesijai su cosplay’eriais. Sesijos pabaigoje, Anne pademonstruos greitą postprodukcijos sesiją!

Gediminas Tarasevičius

Nordcurrent

Gediminas Tarasevičius

Apie pranešėją

16-kos metų profesionalią patirtį interaktyviųjų medijų srityje sukaupęs ir Lietuvos Žaidimų Kūrėjų Asociaciją įkūręs bei jai vadovaujantis Gediminas Tarasevičius, šiuo metu yra žaidimų dizaineris Nordcurrent kompanijoje. Svečias dirba ties nauja nemokamų žaidimų serija, pritaikytų išmaniesiems telefonams, rinkoje pasirodysiančių 2019-ais metais. Savo prezentacijoje, Gediminas mus supažindins su pagrindiniais lean metodologijos principais žaidimų dizaine, kuriais vaizdo žaidimų dizaineriai ir prodiuseriai gali vadovautis sumažinant nuostolius vaizdo žaidimų kūrimo procesuose.

Žaidimų kūrėjų Projektų valdymas Vystymas Žaidimų dizainas EN
Lean Game Design (EN)

Versle lean metodologija maksimizuoja klientų vertę kaip įmanoma labiau mažindama nuostolius. Šioje prezentacijoje sužinosime kaip lean metodologija gali būti pritaikoma žaidimų dizainui ir kūrimui, tam kad jūsų kuriamas žaidimas būtų kaip įmanoma smagesnis savo auditorijai ir kuo mažiau varginantis jo kūrėjams.

David Roulin

Piñata Punch

David Roulin

Apie pranešėją

David žaidimus kuria nuo ankstyvos vaikystės. Tėvams neišgalint nupirkti NES konsolės, pirmieji svečio žaidimai buvo rankomis kurtos popieriaus iškarpos. Išmokęs QBASIC ir Turbo Pascal, David neužilgo suprato, kad kompiuterinėje grafikoje jo gebėjimai nėra patys geriausi. Būtent ši egzistencinė frustracija, sumaišyta su sėkminga 15-kos metų programinės įrangos inžinieriaus patirtimi, nulemė svečio sprendimą pradėti savo karjerą vaizdo žaidimų industrijoje.

Žaidžia Visi Kūryba Žaidimų dizainas EN
Learning cybersecurity by playing as a hacker (EN)

Colorful Darkness yra žaidimas leisiantis jums pasijausti tikru hakeriu. David mums papasakos kaip šio žaidimo dizainas leidžia šviesti žmones kiber-rizikos temomis.

Aleksandra Jarosz

Pigmentum Game Studio

Aleksandra Jarosz

Apie pranešėją

Aleksandra Jarosz yra viena iš Pigmentum Game Studio įkūrėjų. Aleksandra, taip pat, yra psichologe, grafikos ir žaidimo dizainerė. Šiuo metu, viešnia dirba ties savo daktaro laipsnio teze Katovicos Meno Akademijoje.

Žaidžia Visi Kūryba Mokslas Psichologija Visuomenė Žaidimų dizainas EN
Psychological usage of games for depression treatment (EN)

Tu pažįsti, pažinojai ar dar pažinsi ką nors kenčiantį nuo depresijos. Taip yra todėl, kad tai yra viena iš dažniausiai pasitaikančių psichinių ligų. Laimei, šios ligos gydymui, mes galime pasitelkti žaidimus. Savo pranešime viešnia kalbės apie tai kada, kur ir kaip žaidimai ir psichologinė pagalba persipina tarpusavyje. Aleksandra pristatys kaip žaidimo kūrimas gali atrodyti remiantis jos praktika, kaip viena iš Indygo (nuotykių žaidimo apie depresiją) kūrėjų.

Karina Ziminaitė

G2 Esports

Karina Ziminaitė

Apie pranešėją

Jau keletą metų, Karina yra aktyvi augančios Europos esporto bendruomenės dalis. Savo kelionę šioje industrijoje viešnia pradėjo kaip rašytoja, žurnalistė ir fotografė Fnatic komandoje, o vėliau ją pratesė Freaks 4U Gaming – didžiausioje Vokietijos žaidimų ir marketingo agenturoje. Dėl savo ilgametės patirties tradicinėse medijose, Karina garsėja savo gebėjimu puoselėti gilius ryšius esporto bendruomenėse, kuo Karina smarkiai pakelė produkcijos kokybės kartelę daugybei esporto industrijos vilkų.

Žaidžia Visi Esportas Įkvėpimas Marketingas Sėkmės istorija
Making It In Esports: The Importance of Content Today and My Story (EN)

Šiandieną, esportas yra vienas iš madingiausių ir įtakingiausių pramogų šaltinių, sparčiai išaugęs per labai trumpą laikotarpį. Kaip ir kodėl ši industrija pasidarė tokia patraukli, tiek endemiškiems, tiek ne endemiškiems investuotojams? Kodėl žurnalistai ir prodiuseriai siekia įsitraukti į šią klestinčią sritį? Kaip žmogus iš lietuvos atsiduria vienoje iš aukščiausio lygio esporto organizacijų Europoje ir pasaulyje? Savo pranešime Karina Ziminaitė atsakys į kiekvieną iš šių klausimų, kartu su viena iš svarbiausių viešnios išmoktų pamokų: visko pasiekti yra įmanoma, proaktyviai patenkinant industrijos poreikius.

Doron Hirsch

Kwa Qua Games

Doron Hirsch

Apie pranešėją

Doron Hirsch yra instaliacijų atlikėjas ir žaidimų dizaineris iš Amsterdamo. Kartu su Leon Arndt, svečias yra vienas iš Kwa Qua Games studijos įkūrėjų, pasiryžęs ištyrinėti vartotojų generuojamo turinio galimybes.

Žaidžia Visi Įkvėpimas Kūryba Visuomenė Žaidimų dizainas
Playful Art – A Journey into User Generated Content Games (EN)

Doron pasidalins savo žiniomis apie interaktyvias patirtis nukreiptas į vartotojų generuojamo turinio žaidimus. Svečias kels klausimas ar žaidimai gali būti naudojami, kaip mediumais prisidėti prie visuomenės bei kultūros plėtros ne vien teikdami pramogas. Ar žaidimai gali vienyti žmones, didinti jų sąmoningumą bei toleranciją vienas kitam ir skatinti visokeriopą bendradarbiavimą?

Night Owl Shiva

Night Owl Shiva

Night Owl Shiva

Apie pranešėją

Night Owl has been cosplaying for over 14 years now and has accumulated incredible amounts of experience.

Žaidžia Visi Cosplay Kūryba EN
Diskusija: cosplay in context of video games (EN)

Issabel Cosplay

Issabel Cosplay

Issabel Cosplay

Apie pranešėją

I’m Issabel – cosplayer from Poland. For three years in this industry I’ve made more then 30 cosplays for myself, for private customers and companies.
I’m working mostly in game industry as an ambassador of e-sport league Fantasy Expo Challenge and as cosplayer on the booth. I had a pleasure to cooperate with video game developers and publishers such as Riot Games, Ubisoft, Blizzard, EA Games, 2k Games, CDP.pl, Cenega, Gameforge and Techland during events like Intel Extreme Masters, Gamescom, Dreamhack and more. I’m working also with other companies from gaming industry like G2A.com, GryOnline.pl, LG Polska, SteelSeries, MSI, Asus, X-Kom, Nvidia, LifeTube, Komplett and board game publisher – Rebel.pl.
My favourite part of cosplay activity is travelling, meeting people, sharing my hobby everywhere with everyone! I have experience in conducting cosplay workshops – I can teach everyone how to use cosplay materials, how to combine them and how (and when!) use different tools. Also we can talk about games an e-sport because this is my hobby as well.

Žaidžia Visi Cosplay Kūryba EN
Diskusija: cosplay in context of video games (EN)

Shiaya

Shiaya Costumes

Shiaya

Apie pranešėją

Shiaya Costumes Shiaya is a driven costume maker and model from The Netherlands. Her work is made with a focus on photography and has a lot of attention to details. She started out back in 2013 finishing her first costume, the Beritra leather set from AION Online. Her love for Games and strong female characters come forward in her choice of characters, unless they got really fancy foot wear, that could also seal the deal on which costume will be made or not. Over the years Shiaya had the opportunity to work with a lot of different photographers and videographers from Europe but also the USA. Some of the names include Eos Andy, Velvet Art, Pugoffka, Studio Zahora, The Legend of Micha, Rescue The Princess and many more. This also lead to the publications of pictures in various magazines, glossies and photobook in The Netherlands, UK, Germany and the USA. Although Shiaya has been around the cosplay scene for quite some time, she was more active in photography competitions, like the Gry Online – AION competition, which granted her a trip to Krakow to do a promotional shoot. She was also nominated for the Coplay Gen Awards for best armour with her Ashley Williams costume from Mass Effect 3. The future plans for this cosplayer are to go to Japan one day to travel and go to a cosplay convention there. But Shiaya would also like to return once more to the USA and take part in more cosplay conventions there. She is always very excited to meet new people, cosplayers and video/photographers and work on new collaborations.

Žaidžia Visi Cosplay Kūryba EN
Diskusija: cosplay in context of video games (EN)

PILDYK komanda

PILDYK komanda

Apie pranešėją

Gediminas Gabalis – Vėjavaikis, Laura Judickaitė – Lauritta, Andrius Talžūnis bei sTimo Media ((broliai Artūras ir Miroslavas Traškos)

Influencerių konferencija Įkvėpimas Sėkmės istorija LT
Susitikimas su PILDYK komanda. Moderuoja A. Juškėnaitė

Susitikimas ir atvira diskusija su ryškiausiais šių metų „PILDYK“ veidais, kuriuos jau spėjote pamilti ir Youtube platybėse: Gediminu Gabaliu – Vėjavaikiu, Laura Judickaite – Lauritta, Andriumi Talžūnu bei sTimo Media ((broliai Artūras ir Miroslavas Traškos).

Dungeons&Dragons LIVE

Dungeons&Dragons LIVE

Apie pranešėją

Fantastinį pasaulį kuria: Darius Matulaitis (GM), Darius „Darius žaidžia“ Kniūkšta, Kristupas „ChrisAwake“ Šniras, Saulė „Zyzla“ Vasiliauskaitė ir Alejandro Mchitarian.

Influencerių konferencija Edukacija Kūryba Žaidimų pristatymas LT
Dungeons&Dragons LIVE

Dungeons&Dragons – vienas žinomiausių stalo RPG žaidimų, kuriame jūs ir jūsų draugai galite iškeliauti į nuotykių kupiną fantastinio pasaulio kelionę. Šįkart savo herojų likimus kurs ir savo fantastiniais nuotykiais dalinsis ne tik žaidimo profesionalai, bet ir visiems puikiai pažįstami influenceriai bei turinio kūrėjai. Tiek žaidimo naujokams, tiek jau patyrusiems meistrams skirtą žaidimo sesiją galėsite stebėti ir savo mėgstamus žaidėjus palaikyti ne tik GameOn 2018 scenoje, bet ir tiesioginėje transliacijoje internetu!

Philip Skogsberg

Philip Skogsberg

Apie pranešėją
Žaidžia Visi Esportas EN
Building esports from the bottom up with National Esports Leagues
Partneriai
Konferencijos partneriai