fbpx

Programa 2019

Time
Topic
Time
11:00 - 12:00
Girls stream girls (LT)

Jos nušoko tiesiai iš tiesioginių žaidimų transliacijų ekranų ir yra pasiruošusios atskleisti visas žiūrovų viliojimo paslaptis. Ar tikrai be „papų“ nepritrauksi žiūrovų? Kokios žaidimų tendencijos tvyro mergiotiškų streamer‘ių pasaulyje?… Šių klausimų „GameOn“ scenoje mes neklausime – klausime daug įdomesnių!

Moderuoja: Agnė Juškėnaitė

Time
13:00 - 15:00
Cosplay konkursas

Konkurso dalyviai galės varžytis dvejose pasirodymų kategorijose – SOLO ir GROUP. Geriausi cosplay‘eriai, kuriuos atrinks kompetentinga komisija, bus apdovanoti prizais.

Vedėjas: Andrei Tuch

Teisėjai: DAT Germia,  MEG Cosplay, Monono Creative Arts

Time
15:00 - 15:30
Diskusija su Žygimantas K N O K 1 Kriščiūnas

Jis – profesionalios esporto organizacijos „Team Atlantis“ direktorius, dar žinomas, kaip streamer‘is Ivanas! Viskas, ką norite žinoti apie esporto subtilybes ir tikro „geimerio“ gyvenimą – vienoje „GameOn“ 2019 scenoje.

Moderuoja: Agnė Juškėnaitė

Time
16:00 - 16:30
Cosplay konkurso apdovanojimai

Vedėjas: Andrei Tuch

Teisėjai: DAT Germia,  MEG Cosplay, Monono Creative Arts

Time
17:00 - 19:00
Baltijos jūros regiono žaidimų apdovanojimai
Time
23:00 - 06:00
Palmės Diskoteka: Dollkraut @Kablys + Club

Patekimas su renginio apyrankėmis nemokamas.

Daugiau informacijos: https://www.facebook.com/events/1458421904339863/

Time
Topic
Time
10:30
Atidarymas

Vedėjas: Justinas Jankevičius

Time
11:00 - 13:30
Red Bull M.E.O. Hearthstone

Keturi stipriausi šalies žaidėjai s8ris, CombatPanda, mayhem ir Tomas susikaus dėl patekimo į tarptautinį Red Bull M.E.O. čempionato finalą

Komentatoriai: Pavel „Sponsorius“ Timofejev ir Aivaras „EmptyJar“ Paliulis

  Twitch

Time
15:00 - 20:00
Baltic Masters CS:GO Season 3 finalas

1337HUANIA (LT) ir WORTEX (EE) susikaus dėl čempionų vardo Bo5 serijoje.

Komentatoriai: Daniel “CmodeDaniel” McHugh and Joshua „DOWSEY“ Dowse

  Twitch

Time
23:00 - 06:00
Palmės Diskoteka: Dollkraut @Kablys + Club

Patekimas su renginio apyrankėmis nemokamas.

Daugiau informacijos: https://www.facebook.com/events/1458421904339863/

Time
Topic
Time
11:10 - 11:55
Music Scores in Trine -series

Ari Pulkkinen atskleis kaip buvo kuriama ir komponuojama Trine serijos muzika, kaip kito Trine muzikiniai takeliai per dešimt kūrybos metų.

Time
11:55 - 12:40
G2 Esports and my personal career and success story

Sužinok kaip darbo dieną leidžia vieno sėkmingiausių pasaulyje esporto klubų – G2 Esports – Komandos veiklos vadovas. Danny Engels savo nišinę veiklą esporto scenoje išvystė iki vadovavimo komandų veiklai, susidedančių iš ryškiausių League of Legends žvaigždžių Europoje, kartu dirbant išvien su tokiais grandais kaip Red Bull Racing.

Time
12:40 - 13:05
Korean esports and its history

Nuo ko Korėjoje prasidėjo esportas, kaip jis vystėsi ir kaip atrodo šiuo metu palyginti su Europa.

Time
13:05 - 13:30
Warm Up your Brain for the Impossible

Patarimai kūrėjams kaip dirbti daug darbų vienu metu, kovoti su depresija bei nerimu ir išlaikyti sveiką protą kūrybos industrijoje.

Time
13:40 - 14:05
Minecraft will invade schools

Kaip naujais būdais mokyklų programose įvedamas Minecraft: Education Edition? Mes įkūrėme edukacinių technologijų startuolį, skirtą MEE projektams, surinkome 50 000 JAV dolerių investiciją, ir laimėjome pirmą vietą socialinio verslo konkurse. Siekiame apjungti geriausias žaidimų ir edukacijos savybes ir pakeisti „senovines” mokyklas.

Time
14:05 - 14:50
Real Sim Life - Our World Understood as a Game

Kokio dizaino pasaulyje mes gyvename? Kokias frakcijas, kampanijas renkamės? Kokios sąlygos, įranga, priemonės ir laisvės mums suteikiamos? Su kokiomis mechanikomis, taisyklėmis ar priešais susiduriame? Kokią įtaką galime turėti scenarijui, tikslams ar pabaigai? Naudodami žaidimų dizainą pažvelkime į kasdienio gyvenimo iššūkius ir kokias roles mes turime visuomenėse, tarsi tai būtų RPG žaidimas.

Time
14:50 - 15:35
Using games to reach across cultures with challenging topics - The experience of My Child Lebensborn

Pranešėja pasidalins patirtimi dirbant su BAFTA apdovanojimą pelniusiu „My Child Lebensborn“, taip pat „Shadow Puppeteer“ ir nauju „Project Thalassa“. Catharina  papasakos kaip „Sarepta Studio“ dirba su iššūkius keliančiomis temomis žaidimuose ir ką yra iš to išmokę.

Time
15:35 - 16:00
Games as the Driver of Change and Innovation in Our Society

Skaitmeninės pramogų industrijos sūkuryje, vaizdo žaidimai nuolat kuria naujus verslo modelius, kultivuoja inovatyvų turinį ir unikalias paslaugas, kurios gali sukelti drąstiškus pokyčius daugelyje sektorių. Žaidimų sektorius yra pirma visiškai integruota skaitmeninė pramogų rinkos ekosistema, ir jis gali tapti idealiu pavyzdžiu kylančiai Skaitmeninei erai.

Time
16:00 - 16:45
Improving the Public Perception of Games and Game Creators

Kate Edwards turi unikalų požiūrį į žaidimus ir žaidimų kūrėjus. Taip yra dėl to, jog ji penkerius metus ėjo vykdančiosios direktorės pareigas Tarptautinėje žaidimų kūrėjų asociacijoje (IGDA) ir visuomet buvo aktyvi žaidimų industrijos propaguotoja. Nepaisant to, kad žaidimai jau kurį laiką yra didžiulė ekonominė ir kultūrinė galia, jie vis dar sunkiai sulaukia pripažinimo kaip kūrybos forma ir kaip besivystančios pramogų sferos lyderiai. Žaidimų kūrėjai prarado savo profesijos viešojo diskurso kontrolę ir dabar viskas priklauso nuo žaidėjų. Kate papasakos kokiais būdais kiekvienas iš mūsų galėtume prisidėti prie supratimo apie žaidimų industriją keitimo tiek išorėje, tiek viduje.

Time
23:00 - 06:00
Palmės Diskoteka: Dollkraut @Kablys + Club

Patekimas su renginio apyrankėmis nemokamas.

Daugiau informacijos: https://www.facebook.com/events/1458421904339863/

Time
Topic
Time
10:00 - 18:00
Erdvė atvira susitikimams

Informacija apie verslo erdvę ir bilietus čia: https://gameon.lt/en/business/

Time
Topic
Time
10:45 - 11:10
How to Think PR & How it Has Changed Over the Years!

Pranešėjas papasakos kaip sugalvoti viešųjų ryšių kampanijos strategiją ir pastebėti visas galimybes. Kaip surasti tinkamus viešųjų ryšių kampanijos kampus ir kaip ją pradėti. Galiausiai, kaip visa viešųjų ryšių kampanijos strategija keitėsi bėgant metams.

Time
11:10 - 11:55
You Can't Spell "Marketing" Without "Design"

Dauguma žaidimų kūrėjų rinkodarą vertina kaip visiškai nesusijusią su kūryba, tačiau Nicolae Berbece mano priešingai. Pasak jo, visiškai įmanoma turėti rinkodaros strategiją dar kuriant žaidimą. Taip pat, kuriant žaidimą galima įsivaizduoti ir dizaino sprendimus, kurie padės žaidimui išsiskirti nuolat besiplečiančioje rinkoje. Nuo žaidime esančių GIF įrašymo sistemų iki arklio lytinių organų, susitraukiančių šaltyje, šis pranešimas atskleis keletą pavyzdžių kaip kurti dizainą galvojant apie rinkodarą.

Time
11:55 - 12:40
A Deep Dive into Idle Games

Nate panagrinės kas lemia idle žaidimų sėkmę ir kaip jie kuriami Kolibri Games studijoje. 

Time
12:40 - 13:45
Pietų pertrauka
Time
13:45 - 14:30
Balancing your Creative Vision with a successful launch

Jei žaidimą kuriate kaip nepriklausomas kūrėjas ir turite stiprią kūrybišką idėją, bandant jį išleisti teks įveikti didelį minų lauką – jo startas gali nepasisekti dėl daugybės priežasčių. Pranešime Johnas pakalbės apie įprastus pavojus ir būdus jiems sumažinti ar išvis išvengti. Taip pat panagrinės kokie komerciniai sprendimai galėtų padėti sėkmingai išleisti žaidimą ir bendradarbiauti su leidėju. Patars kaip išsaugoti savo kūrybinę viziją ir kartu sėkmingai išleisti žaidimą ar kai kuriais atvejais keisti šią viziją vardan didesnės komercinės sėkmės.

Time
14:30 - 15:15
Building IPs that last: what game developers are missing

Daugelis kūrėjų nežino, kad svarbiausia jų versle yra intelektinės nuosavybės (IP) vystymas. Sėkmingiausiose žaidimų studijose IP sudaro daugiau nei pusę kompanijos vertės. Kodėl taip yra? Kaip pasiruošti ir užtikrinti reikalingus sprendimus? Ką daryti, kad neprarastumėte potencialios vertės? Christian Fonnesbech pasidalins svarbiausiais kūrybiniais ir verslo patarimais, reikalingais sukurti ilgalaikius IP ir prekės ženklus.

Time
16:15 - 17:00
Publishing Panel
Time
23:00 - 06:00
Palmės Diskoteka: Dollkraut @Kablys + Club

Patekimas su renginio apyrankėmis nemokamas.

Daugiau informacijos: https://www.facebook.com/events/1458421904339863/

Time
Topic
Stand
Time
11:00 - 12:30
Mom, I wanna be a fulltime streamer (LT)

O kaip reagavo tavo mama, kai pasakei, jog užaugęs būsi „streameris“? Ši užkietėjusių žaidėjų trijulė papasakos ne tik apie sunkų streamer‘io gyvenimą ir atkaklias kovas kelyje į Olimpo viršūnę, bet ir pasidalins nuoširdžiu prakaitu išmoktais patarimais, kaip tapti profesionaliu kompiuterinių žaidimų transliuotoju ir galbūt netgi iš to pragyventi…

Moderuoja: Agnė Juškėnaitė

Stand
Pramogų scena
Time
11:30 - 12:30
Learn everything you have to know about Worbla

Šiose Sabrinos, dar žinomos kaip „Monono Creative Arts“, dirbtuvėse vos per valandą pasinersite į worbla pasaulį ir sužinosite visą jums reikalingą informaciją prieš pradedant dirbti su termoplastikais.

Monono papasakos:

  • Kokių rūšių Worbla produktų yra;
  • Ko reikia, kad galėtum dirbti su Worbla;
  • Kaip pradėti savo paties Worbla projektą;
  • Kaip tai suderinti su kitomis medžiagomis.

 

Stand
Šalia cosplay persirengimo kambario
Time
13:30 - 14:00
Cosplay maskaradas

Maskaradas puiki proga susipažinti su Cosplay scena! Žiūrovų lauks Cosplay Maskaradas, kurio metu cosplayer’iai skambant muzikai galės pasilinksminti ant cosplay scenos. Registracija vyks GameOn renginio metu prie cosplay persirengimo kambario.

Stand
Pramogų scena
Time
14:00 - 15:00
Nordic Game Discovery konkursas
Stand
Pramogų scena
Time
14:00 - 15:00
Did you know you can make your cosplay armor more durable just by priming?

Sužinokite, kaip tinkamai paruošti savo cosplay kostiumo pagrindą, kaip gruntuoti ir dažyti. Germia kalbės apie skirtingas šarvų dengimo dažais technikas ir tinkamą spalvų parinkimą jūsų projektui. Pranešėja išduos paslaptis, kaip pasiekti geriausių rezultatų ir kokias priemones naudoti, kurios padės dar lengviau ir greičiau dažyti. Germia taip pat parodys, kaip pasiekti 3D efektą, tikrovišką metalo įspūdį, rūdžių imitaciją ir sukurti natūralius atspalvius.

Stand
Šalia cosplay persirengimo kambario
Time
15:00 - 15:30
Cosplay Maskarado apdovanojimai
Stand
Pramogų scena
Time
16:00 - 17:30
CRAFTY PANDA (LT)

Šiemet „GameOn“ renginyje lankosi ir savo sėkmės paslaptis atskleidžia visame pasaulyje žinomo „BORED PANDA“ projekto „CRAFTY PANDA“ pagr. aktorė – rožinių plaukų šmaikštuolė Aistė „Emily“ Dringelytė. Daugeliui vis dar istorija, jog jau daugiau, nei 10 milijonų sekėjų kasdien džiuginantis video projektas yra lietuvių kūrinys, o pati Aistė – ne ką mažesnė „geimerė“ už daugelį „GameOn“ lankytojų!

Moderuoja: Agnė Juškėnaitė

Stand
Pramogų scena
Time
18:00 - 20:00
LT Game Awards 2019 apdovanojimų ceremonija

Lietuvos žaidimų industrijos apdovanojimai LT Game Awards – tai kasmetinis Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos organizuojamas renginys, skirtas paminėti išskirtinį profesionalumą, inovacijas ir aukščiausius pasiekimus vaizdo žaidimų kūrimo srityje Lietuvoje.

Stand
Pramogų scena
Time
Topic
Time
11:00 - 12:30
Red Bull M.E.O. Clash Royale

Keturi stipriausi šalies žaidėjai Greenas, phemark, MG_19 ir BetaBeast susikaus dėl patekimo į tarptautinį Red Bull M.E.O. čempionato finalą.

Komentatoriai: Džiugas „s8ris“ Martinkėnas ir Bartas „Bartas“ Kšivickas

  Twitch

Time
13:00 - 14:30
Minecraft showmatch: Hunger games

10 Lietuvos įžymybių savo santykius aiškinsis Minecraft pasaulyje. Hunger games režime visi žaidėjai bus suskirstyti komandomis po du ir bandys vienas kito pagalba išgyventi atviroje arenoje.

Žais: Darius „Dariuscxz“ Kniūkšta, Modestas Rembo Švoba, Rugilė „Griukse“ Rutkauskaitė, Vidas Bareikis, Emilis „Prefis“ Velliullajev, Antanas Jakimavičius, Pavel „Sponsorius“ Timofejev, Paulius „Paul de Miko“ Mikolaitis, Karolis „LTU Republic“ Jankauskas ir Laurynas „Safas“ Zmejauskas

Komentatoriai: Liudas „Šniaukšlys“ Dicevičius ir Justinas „JustasJankus“ Jankevičius

Su pagalba iš Hunger Master Šalna 

  Twitch

Time
15:00 - 18:00
LTFGC GameOn Beatdown: Tekken 7

Pusę metų trukusi Tekken 7 lyga, kurios metu Lithuanian Fighting Game Community aiškinosi, kurie kovotojai geriausi, baigsis lapkričio 17 dieną Vilniuje. Jau žinomi 5 žaidėjai, kurie savo vietą finaliniame TOP8 užsitikrino per visą sezoną trukusias kovas. Dar 3 aštuoneto žaidėjai paaiškės GameOn 2019 metu. 8 geriausi Tekken 7 žaidėjai susikaus didžiojoje GameOn esporto scenoje, o nugalėtojas pelnys kvalifikacinių taškų į Tekken World Tour!

Žaidžia: Vėželis, kleps, Zinkon, Strategas, Lukcia

Komentatoriai: Martynas „Araett“ Saulius, Jonas Dovidas „Vėželis“ Beinarys ir Lukas „Lukcia“ Zakutauskas

  Twitch

Time
Topic
Time
10:35 - 11:00
Video Games in Education: From Hype to Insight

Žaidimų panaudojimas edukacijai yra įdomi koncepcija, bet jos įgyvendinimas sudėtingas. Per pastaruosius dešimt metų žaidima išsivystė į visavertę pramogų formą, tačiau naujausi tyrimai rodo, kad žaidimai taip pat turi didelės įtakos mokymuisi. Nuo 2003-ųjų, prasidėjus iniciatyvai naudoti žaidimus edukacijai, sukurta daugybė tam tikslui skirtų žaidimų ir metodikų. Žaidimai ir aplikacijos tampa nauju būdu edukatoriams bendrauti su Y karta ir patenkinti jų poreikius.

Time
11:00 - 11:40
Games Education Panel

Diskusija, kurioje dalyvauja įvairių šalių žaidimų edukacijos ekspertai

Time
11:40 - 12:25
Creating a successful Fortnite Esports organization and a look at the lives of professional players

Team Atlantis – tai profesionali esporto žaidėjų organizacija iš Lietuvos. Nors komanda ir buvo suburta Lietuvoje, tačiau šiuo metu Team Atlantis atstovauja Fortnite žaidėjai iš skirtingų Europos valstybių. 2018 metais Team Atlantis buvo pripažinta geriausia Europos Fortnite komanda. 

Diskusijos metu sužinosime daugiau apie Fortnite esporto sceną, kasdienį profesionalių žaidėjų gyvenimą ir tikslus, kuriuos Atlantis kelia savo organizacijoje.

Time
12:25 - 12:50
Pietų pertrauka
Time
12:50 - 13:35
How not to make VR games

Mosh Pit Simulator“ yra vienas iš keisčiausių virtualios realybės žaidimų ir jo kūrimas, kaip teigia Mikolaj Kaminski, taip pat buvo neįtikėtina patirtis. Pranešėjas kviečia prisijungti prie paskaitos, jeigu jus domina vieno iš pačių beprotiškiausių žaidimų kūrimo ir dizaino procesas.

Time
13:35 - 14:20
Virtual trails of M.K.Čiurlionis Paintings

Pokalbis apie VR patirtį „Angelų takais“ (Trail of Angels): kaip pritaikyti paveikslus VR pasauliui, kaip įsitraukti į VR, kaip naujais būdais šioje erdvėje pasakoti istorijas.

Time
14:20 - 15:05
Kamile VR – cinematic interactive virtual reality drama: How it was created and what goals we are trying to achieve with it

Kamile VR – interaktyvi kinematografinė virtualios realybės drama. Kaip ji buvo kuriama ir kokių tikslų su ja siekiame.

Time
15:05 - 15:50
Getting Back to the Core Roots of Gaming

Šeimos kartais neigiamai vertina technologijas. Intellivision Entertainment naudoja technologijas, kurių pagalba tikisi padėti šeimoms bei draugams sugrįžti vieniems pas kitus. Intellivision Amico tikslas – sugrįžti į žaidimų eros pradžią su tradicine ir kartu modernia konsole, kuri leidžia visiems kartu žaisti žaidimus viename kambaryje.

Time
15:50 - 16:35
Playing with fire: the game of disruption in Advertising

Pagrindinis reklamos tikslas yra pakeisti žmogaus elgesį: iš neperkančio į perkantį, iš nemėgstančio į mėgstantį, iš nepriimančio į priimantį. Tačiau tokių rezultatų neįmanoma pasiekti be drąsos, rizikos ir streso. O vienintelis būdas sėkmingai išgyventi yra pamiršti įprastas darbo taisykles ir pažvelgti į reklamą kaip į žaidimą. Žaidimą, kuriame gali pralošti savo karjerą.

Time
16:35 - 17:20
What skills does cosplay require and how are cosplay skills are useful in ordinary life?

Moderuoja: Vytautė Merkytė

Time
Topic
Time
10:00 - 18:00
Erdvė atvira susitikimams

Informacija apie verslo erdvę ir bilietus čia: https://gameon.lt/en/business/

Time
Topic
Time
11:05 - 11:50
Creating next-generation PBR (Physically Based Rendering) content with the latest AI techniques

Tekstūravimo paketas Substance suteikia naujus būdus kurti, apdirbti ir valdyti medžiagas, kurios leidžia derinti procedūrinius, rankų darbo, įrašomus ir DI paremtus procesus. Šią metodiką galima naudoti tiek kuriant AAA, tiek indie žaidimus, naudoti tiek animacijos, tiek efektų studijose.

Substance yra suderinamas su Unity3D, Unreal Engine, Lumberyard, V-Ray, Arnold, Renderman – kokią platformą besirinktumėt, Substance gali konvertuoti naudojamas tekstūras į tinkamą formatą ir suteikti kiek įmanoma tikslesnius rezultatus.

Time
11:50 - 12:35
The Unreal Engine and Epic's 2019 efforts to help developers succeed

Epic Games siekia, kad žaidimų kūrimas naudojant Unreal Engine ir viską, kas su juo susiję, taptų malonesne ir prieinamesne veikla. Krzysztof apžvelgs ne tik patį Unreal Engine variklį, bet ir daugelį su Epic paslaugomis susijusių temų, būdus, kuriais kompanija gali padėti kuo geriau išnaudoti šias technologijas.

Time
12:35 - 13:20
Deep(ish) Dive into Oculus Quest Optimization

Tradicinių kompiuteriams skirtų VR žaidimų kūrėjai tikėtina žino apie grafikos avaizdavimo procesus diskretinėmis vaizdo plokštėmis, bet mobilūs sisteminiai lustai veikia kitaip. Kas yra atvaizdavimas dalimis? Kodėl reikia vengti grabpass atvaizdavimo? Kas iš vis čia vyksta? Surask atsakymus į šiuos ir kitus klausimus ir sužinok kaip optimizuoti savo projektą išlaikant vaizdo kokybę.

Time
13:20 - 13:45
Trials and tribulations of turning a successful student project into a business

Mūsų žaidimas Ad Infinitum gimė kaip studentiškas projektas, kurio treileris sulaukė didžiulio susidomėjimo. Pasidalinsiu istorija kaip mes keturis metus dirbome šią idėją bandydami paversti realybe ir ką išmokome iš šios patirties.

Time
13:45 - 14:10
10 Things I Wish I Knew Before Becoming a Game Artist
Time
14:10 - 15:00
Pietų pertrauka
Time
15:00 - 15:45
Communication - For the Benefit of the Project and your Artistic Freedom

Max pasakos apie tai, kokius iššūkius sukelia asmeninės meninės saviraiškos ir produkto poreikių derinimas. Kaip paprasčiau pasiekti savo tikslų ir kaip tai gali padaryti kuriamą produktą geresnį.

Time
15:45 - 16:30
Adapting to an art style – from 60 Seconds! to 60 Parsecs!

Jeigu norime prisitaikyti prie jau egzistuojančio meninio stiliaus, mes pirmiausia turime išsiaiškinti ir suprasti jo taisykles. Tai ne tik naudinga siekiant jį atkartoti, bet taip pat ir norint jį tobulinti. Be to, šios žinios gali mums pagelbėti išlikti ištikimais savo asmeniniam meniniam stiliui. 

Po trumpo meninių stilių ir jų svarbos žaidimuose pristatymo, Agata Bednorz pasidalins savo patirtimi dirbant 2D dailininke 60 Parsecs! ir prisitaikant prie jau sukurto 60 Seconds! stiliaus. A. Bednorz pateiks keletą įžvagų kaip buvo kuriamas 60 Parsecs! pasaulis ir veikėjai, palygins abiejų žaidimų veikėjus, pasidalins savo darbo procesu bei duos keletą patarimų kaip išmokti skirtingų meno stilių ir juos toliau plėtoti.

Time
16:30 - 16:55
Culturally Inspired Games – Can They Be Successful?

Kiekvieną mėnesį pasirodo krūva nuotykių žaidimų. Įdomu tai, kad daugelis jų yra stipriai ir tiesiogiai įkvėpti gimtojo kūrėjų miesto ar šalies. Pavyzdžiui, ar žinojai, kad vienas iš Firewatch autorių, Sean Vanaman, iš tiesų užaugo Vajominge, kur ir vyksta žaidimo veiksmas? Prezentacijos metu giliau panagrinėsime šią temą ir kodėl ji iš tiesų puikiai tinka žaidimams.

Time
16:55 - 17:40
Adventure Game Fireside Chat
Partneriai
Platininiai trofėjai
Su parama iš
Sidabriniai trofėjai
Draugai
Renginiai draugai