20
09

GameOn atsisveikina iki kitų metų lapkričio

Nors praėjęs savaitgalis ir buvo lietingas, žaidimų ir technologijų entuziastų tai neišgąsdino. Nuo pat ankstyvo šeštadienio ryto prie parodų ir kongresų centro „Litexpo“ nusidriekė ilga eilė norinčių kuo greičiau pakliūti į „GameOn“ ir pasinerti į žaidimų kultūros siautulį. Šiemet per dvi renginio dienas „Litexpo“ erdves aplankė daugiau nei 16 tūkstančių lankytojų, iš kurių net 3000...
Daugiau
16
09

„GameOn“ mastu stebisi ir užsieniečiai

„Kai gavome pakvietimą iš „GameOn“ organizatorių, mes tikėjomės, kad pakliūsime į visas Baltijos valstybes apimančią žaidimų šventę, tačiau net neįsivaizdavome, kokio dydžio šis renginys. „GameOn“ vardas girdimas ir užsienyje, o mes džiaugiames, kad dalyvauja tiek žmonių, kompanijų ir verslo atstovų“, – apie renginį kalbėjo tarptautinės bendrovės „Wargaming.net“ atstovas Konrad Rawinski. Ši kompanija renginyje atidarė Lietuvos...
Daugiau
15
09

Kaip nebūti noob‘u? 9 patarimai „GameOn III“ lankytojams

Jau rytoj startuoja didžiausias žaidimų kultūros konventas Baltijos šalyse – „GameOn III“. Renginys žada būti be galo didžiulis, o pamatyti jame tikrai yra ką – reikšmingiausios regiono esporto varžybos, įspūdingi cosplay pasirodymai, dešimtys įdomių konferencijų pranešimų ir net 12 000 kvadratinių metrų plotą užimanti paroda. Tokio mąsto renginys gali tapti dideliu iššūkiu tiems, kurie jame...
Daugiau
11
09

„GameOn III“ cosplay konkurse – neeilinis reginys

Nenumaldomai artėjant rugsėjo 16-17 dienomis vykstančiam renginiui „GameOn“, bendruomenė dega nekantrumu. Kol vieni lankytojai laukia renginio pradžios, kiti skuba dėlioti paskutinius štrichus, kurdami savo kostiumus vienam didžiausių cosplay konkursų Baltijos šalyse. Stengtis tikrai verta, nes šiuometinio konkurso prizas, kurį įsteigė buitinės technikos parduotuvių tinklas „Technorama“, siekia 500 eurų, o dalyvių sąrašas kaip niekada ilgas –...
Daugiau
8
09

Lietuvos žaidimų industrijai reikia tik postūmio

Prestižiniam, su žaidimais susijusiam portalui Kotaku išplatinus tekstą „Kaip Lietuva sukūrė savo žaidimų industriją nuo nulio“, nepraėjo net kelios valandos, kai žinomas kūrėjas, blogo autorius ir „Steam Spy“ įkūrėjas Sergėjus Galyiokinas paskelbė, kad mūsų šalyje žaidimų „industrijos“ nėra, kiek vėliau paaiškindamas, kad milžiniškų šios srities įmonių trūkumas labai stipriai kenkia galimybėms žengti toliau. Sunku paneigti...
Daugiau
5
09

GameOn III konferencija: Interviu su Audra McIver

Prieš keturiolika metų San Franciske, viešųjų ryšių agentūroje „TriplePoint“ įsidarbinusi amerikietė Audra McIver pradėjo ilgą kelią kompiuterinių žaidimų populiarinimo srityje. Vėliau įvykusi dirbti į centrinę kompanijos būstinę JAV rytų pakrantėje netrukus prisijungė prie Niujorke įsikūrusios „B/HI“ agentūros. Kiek vėliau darbas Audrą McIver atvedė į Europą, o 2013 metais – į Amsterdamą, kuriame kartu su kitu...
Daugiau
1
09

Žaidimai išmaniuosiuose telefonuose populiarėja

Sunku rasti bent vieną išmanųjį telefoną, kuriame nebūtų nei vieno žaidimo – nuo pat mobiliojo telefono atsiradimo, žaidimai buvo svarbi šio įrenginio dalis. Šiais laikais aplikacijų parduotuvės užtvindytos dešimtimis tūkstančių įvairiausio žanro mobiliųjų žaidimų. Tyrimų kompanijos „Newzoo“ duomenimis, mobiliųjų žaidimų rinka dabar sudaro net 42 procentus visų žaidimų uždirbamų pajamų, o šiemet ji išaugo net...
Daugiau
30
08

„GameOn III“ žaidimų kūrėjų konferencijos pranešėjai dalinsis žiniomis

Anglų filosofas Francis Bacon kažkada yra pasakęs, kad žinios – tai jėga. Tikriausiai jis net neįsivaizdavo, kad ši mintis gyvuos net prabėgus šimtmečiams po jo mirties. Šiai dienai filosofo teiginys ypač tinka žaidimų kūrėjams. Beveik kasdien šimtai naujų žaidimų debiutuoja fizinėse ir skaitmeninėse parduotuvėse, tačiau tik keletas jų patraukia visuomenės dėmesį savo originaliu dizainu, niekur...
Daugiau
25
08

Robotai vis plačiau naudojami ir ugdymo procese

Ar galite patikėti, jog kiekvieną dieną jus supančioje aplinkoje susiduriate su robotais patys to nežinodami? „Robotų panaudojimo galimybės vis labiau praplečiamos – pradedant buitimi, baigiant kosminių laivų pilotavimu“, – sako Kauno technologijos universiteto (KTU)  doc. dr. Gintaras Dervinis. Pasak jo, ir pačios visuomenės domėjimasis robotika pastarąjį dešimtmetį ženkliai išaugo. „Robotai būna labai skirtingi. Galime susidurti...
Daugiau
1 2 3 7