GameOn atsisveikina iki kitų metų!
13 lapkričio 2018

Nuskambėjus paskutiniam „GameOn Live“ koncerto kūriniui pilna salė pakilo nuo savo vietų ir audringomis ovacijomis dėkojo atlikėjams. Čia VDU kamerinis orkestras, kartu su KTU akademiniu choru „Jaunystė“, atliko magišką, beveik 2 valandų, pasirodymą ir tai buvo paskutinis šių žaidimų kultūros konvento, sukvietusio daugiau nei 16 tūkstančių žaidimų kultūros mėgėjų ir entuziastų, „GameOn 2018“ epizodas.

Išskirtinis dėmesys žaidimams, kaip meno formai

Šių metų „GameOn“ skyrė ypatingą dėmesį menui žaidimuose. Iki simfoninės sudėties išplėstas VDU kamerinis orkestras, kartu su Danguolės Beinarytės vedamu choru ir solistais atliko garso takelius iš „World of Warcraft“, „Skyrim“, „The WItcher 3“ ir daugelio kitų žaidimų, o jo metu Angela Bermudez, menininkė iš Kosta Rikos, dirbusi su tokiomis milžinėmis kaip „Sony“, „FOX“ ar „RIOT games“, tapė piešinį, įkvėptą orkestro atliekamos muzikos.

„Kompiuteriniai žaidimai, kaip ir filmai, pasiekia tokį aukštą lygį, kad samdomi labai profesionalūs atlikėjai, įgarsinantys aktoriai, kompozitoriai. Jie sukuria produktą, kuris nėra tik kompiuteriniai garsai, kaip būdavo žaidimuose mano jaunystėje. Dabar visame pasaulyje galima eiti į kompiuterinių žaidimų muzikos koncertus ir tai laikyti atskira muzikos forma. Tai muzika, kuri turi išliekamąją vertę“, – apie „GameOn Live“ koncerte grojamą muziką LRT.lt kalbėjo orkestro vadovė Rita Bieliauskaitė.

Šalia koncerto, „GameOn“ konferencijų metu taip pat buvo galima išgirsti ir pranešimus, apie geriausią pikselių meno panaudojimą, cosplay fotografiją, istorijų žaidimams rašymo ypatumus. Čia savo pranešimus skaitė ir naują muzikos albumą kaip vaizdo žaidimą išleidęs Arnold Nesis ir antrus metus iš eilės renginyje besisvečiuojantis „Journey“ bei „Assassins Creed: Syndicate“ garso takelių kūrėjas Austin Wintory.

Konferencijose – žaidimų industrijos žvaigždės ir profesionalai

Lankytojus, į „GameOn“ erdves atkeliavusius pasisemti žinių pasitiko net trys skirtingi konferencijų takeliai, skirti augančioms interneto žvaigždėms, žaidimų kūrėjams bei plačiajai publikai. Čia savo patirtimis dalinosi pranešėjai iš „Wargaming“, „Vlambeer“, „Bohemia Interactive“, „G2 esports“, „Guerrilla games“, „11 bit studios“ ir daug kitų pasaulyje žinomų įmonių.

GameOn esporto prakeiksmas tęsiasi

Dar vienerius metus lietuvių ekipoms „Counter-Strike: Global Offensive“ elektroninio sporto turnyras neatneša daug teigiamų emocijų. Jau ketvirtąjį kartą iš eilės vykstančiame čempionate prie „Inidos“ pagamintų kompiuterių sėdę „Supah,“ finale rezultatu 0:3 nusileido latvių penketui „Wolsung“, kurie tarpusavyje pasidalino 2500 eurų, atimdami šansą lietuviams nors kartą iškelti „Baltijos esporto lygos“ nugalėtojų trofėjų į viršų.

Ant pagrindinės scenos „GameOn“ metu taip pat buvo karūnuotas ir geriausias šalies „Clash Royale“ žaidėjas. Čia „Red Bull M.E.O by ESL“ vykstančių atrankų metu finale susikovė vaikinai besislepiantys po HotGuyLT ir Tu Kelmas slapyvardžiais. Po itin atkaklios kovos čempionu tapo Gediminas „Tu Kelmas“ Tumėnas, kuris jau kitų metų pradžioje atstovaus Lietuvą Vokietijoje vykstančiame „Clash Royale“ čempionate.

Be esporto turnyrų, vykstančių ant pagrindinės scenos, renginio lankytojai savo jėgas galėjo išbandyti ir „Hearthstone“, „FIFA19“, „NBA2K19“ „Tekken 7“ ir kituose turnyruose.

Naujos galimybės verslui

Viena iš šių metų „GameOn“ naujovių, erdvė, skirta tik verslo žmonėms bei tinklaveikos platforma, kurioje galima suorganizuoti susitikimus su renginio dalyviais, taip pat sulaukė nemažo pasisekimo. Čia per savaitgalį įvyko 210 susitikimų tarp didžiausių įmonių Lietuvoje, žaidimų kūrėjų, pranešėjų ir kitų verslo žmonių.

„Džiugu, kad mūsų regione pagaliau pradėtas naudoti įrankis, kurio pagalba galima efektyviai organizuotis susitikimus su kitais renginyje dalyvaujančiais specialistais. Net neabejoju, kad jau netolimoje ateityje „MeetToMatch“ turėjimas padės į „GameOn“ atsivežti stipriausius šios industrijos profesionalus“, – pasakojo studijos „SneakyBox“ vadovas ir įkūrėjas Liudas Ubarevičius.

Taip pat viso renginio, metu kiek daugiau nei 16 tūkstančių renginio lankytojų, galėjo išbandyti pirmą kartą Lietuvoje viešinčio „Nintendo“ žaidimus, stebėti tris pramoginio turinio žvaigždžių mačus ir pamatyti dešimtis skirtingų cosplay pasirodymų.

Itin džiaugiamės augančia meile žaidimų kultūrai, kurią kasmet išbandyti nori vis daugiau žmonių. Jau dabar puse lūpų galime užsiminti, kad artimiausias GameOn yra planuojamas kitų metų spalį.

Pasidalink su draugais