30
Aug

„GameOn III“ žaidimų kūrėjų konferencijos pranešėjai dalinsis žiniomis

Anglų filosofas Francis Bacon kažkada yra pasakęs, kad žinios – tai jėga. Tikriausiai jis net neįsivaizdavo, kad ši mintis gyvuos net prabėgus šimtmečiams po jo mirties.
Šiai dienai filosofo teiginys ypač tinka žaidimų kūrėjams. Beveik kasdien šimtai naujų žaidimų debiutuoja fizinėse ir skaitmeninėse parduotuvėse, tačiau tik keletas jų patraukia visuomenės dėmesį savo originaliu dizainu, niekur nematytomis funkcijomis ir iki blizgesio nupoliruotomis detalėmis. Visgi kas lemia žaidimo sėkmę? Šis ir kiti svarbūs industrijos klausimai bus atsakyti rugsėjo 16-17 dienomis vykstančioje „GameOn III“ žaidimų kūrėjų konferencijoje.

Žinios žaidimų kūrėjams

Nauji ir jau patyrę žaidimų kūrėjai turės galimybę pasisemti žinių iš tikrų industrijos žvaigždžių. Tomek Gop galima vadinti būtent tokiu. Jis darbavosi su pirmaisiais „The Witcher“ serijos žaidimais, prodiusavo milžiniškos sėkmės sulaukusį „Lords of the Fallen“, o dabar prisijungė prie lenkų kompanijos „Destructive Creations“ ir padeda kurti strateginį žaidimą „Ancestors“. Konferencijos metu Tomek ketina papasakoti apie žaidimo kūrybą, ir kaip jo istorijos pasakojimas buvo įkvėptas realių įvykių.

Žaidimų naratyvo temą išplės ir dar vienas svečias iš Lenkijos – Wojciech Pazdur, vadovaujantis žaidimų kūrimo studijai „The Farm 51“. Kurdama žaidimą „Get Even“ studija stengėsi savaip pažvelgti į tai, kaip perteikiama istorija. Žaidimo kūrėjai siekė sukurti unikalų pasakojimą, kuris negali būti pateiktas jokia kita forma išskyrus vaizdo žaidimus. Wojciech Pazdur pasidalins savo komandos patirtimi ir iššūkiais, su kuriais susidūrė per trejus metus trukusį kūrybos procesą.

Ilari Kuittinen – dar vienas garsus vardas „GameOn III“ žaidimų kūrėjų konferencijoje. Ilari jau daugiau nei 20 metų vadovauja ne kartą apdovanotai suomių žaidimo kompanijai „Housemarque“, kurioje buvo sukurti tokie žaidimai, kaip „Nex Machina“, „Resogun“, „Alienation“, „Super Stardust HD“, „Outland“ ir „Dead Nation“. Savo pranešimo metu Ilari Kuittinen pasidalins žiniomis, kaip tapti profesionaliu nepriklausomų žaidimų kūrėju.

Indie žaidimų kūrėjai taip neturėtų praleisti „Versus Evil“ kompanijos pranešėjo Lance James, kuris pasidalins savo mintimis apie riziką kuriant eksperimentinius žaidimus. Lance pasakos apie sėkmes ir nuopolius siekiant užsibrėžto tikslo, o taip pat pasidalins savo įžvalgomis apie kūrybiškumą ir aistrą žaidimų kūrime.

Žaidimų industrijos konferenciją praturtins ir daugybę kitų šaunių žaidimų kūrėjų. Pranešėjai iš tokių kompanijų, kaip „Two Tribes“, „Vile Monarch“, „Landfall“ bei daugelio kitų, dalinsis savo sukaupta patirtimi apie žaidimų kūrimo meną.

Žinios marketingo profesionalams

Žaidimo sukūrimas – tai tik pradžia. Daugybė žaidimų kūrėjų yra įsitikinę, kad geras žaidimas pats savaime ras savo žaidėjų auditoriją perpildytose žaidimų parduotuvėse, tačiau tai – netiesa. Žaidimų marketingas ir jų monetizacija yra ne mažiau svarbūs, ir „GameOn III“ žaidimų kūrėjų konferencijoje apie tai bus galima sužinoti daugiau iš šios srities profesionalų.

Teddy Florea yra tikras žaidimų industrijos titanas.  Šiuo metu jis bendradarbiauja su viena įspūdingiausių į verslą orientuotų konferencijų Europoje – „Nordic Game“, bei yra atsakingas už verslo vystymą ir turinio plėtrą. Savo pranešimo metu Teddy Florea pristatys geriausias rinkodaros praktikas ir įrankius, kurių dėka mažieji kūrėjai ne tik tampa matomi, bet ir patraukia investuotojų dėmesį. Jo pranešimas bus pagrįstas kokybiniais duomenimis ir apklausomis. Teddy pristatys metodinį požiūrį, kuriuo vadovaudamiesi kūrėjai galės padidinti savo sėkmės šansus pirmųjų susitikimų su investuotojais metu.

Audra McIver iš „Plan of Attack“ taip pat dalinsis savo per 14 metų sukaupta patirtimi žaidimų marketingo srityje. Pasak jos, šiandien ypač svarbu suvokti, kaip pateikti ir reklamuoti savo žaidimus, norint užsitikrinti spaudos ir „YouTube“ žvaigždžių dėmesį. Jos pranešimo metu bus analizuojami žaidimo pozicionavimo ir tikslinės auditorijos išryškinimo klausimai, taip pat bus aptartas informacijos naudojimas siekiant maksimalaus reklamos efekto.

Jei jau esate sukūrę sėkmingą žaidimą, bet jums trūksta žinių, kaip iš jo užsidirbti, nepraleiskite Viacheslav Utochkin pranešimo apie monetizacijos kampanijas. Anksčiau Viacheslav bendradarbiavo išleidžiant daugelio žaidėjų tankų veiksmo žaidimą „Armored Warfare“, buvo vienas iš sprendimų priėmėjų monetizuojant populiarų MMORPG žaidimą „Perfect World“ bei prisidėjo prie naršyklinės šaudyklės „Boomz” ir daugelio kitų žaidimų komandų.

Žinios visiems

Be žaidimų kūrėjų konferencijos, „GameOn III“ metu vyks susitikimai ir pokalbiai su žinomiausiais Lietuvoje „YouTube“ turinio kūrėjais, o „Žaidžia Visi“ konferencijoje jūsų lauks dvi dienos pranešimų apie virtualią ir papildytą realybę, interaktyvūs žaidimų pristatymai, bei diskusijos su psichologais ir edukatoriais.

„GameOn III“ konferencijų pranešėjai sieks įkvėpti jaunuosius žaidimų kūrėjus ir sudominti žaidimais tuos, kurie anksčiau jais nesidomėjo.

„GameOn III“ konferencijos vyks abi renginio dienas, rugsėjo 16-17 d., parodų ir kongresų centre „Litexpo“, Vilniuje.

Pilną konferencijos pranešėjų sąrašą rasite čia.